Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko laskosverhot kalliit teettää? Ja sisustusvinkkiä....

Vierailija
23.01.2008 |

elikä tekee mieli sellasia laskosverhoja, onko kalliit teettää ompelijalla? Minkälaiset verhot sopii sellaisiin vanhan ajan tupa ikkunoihin? eli ikkunat ei tuu alas vaan ovat kaksiosaiset perinteiset ikkunat..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ennen oli...pelkkä mekanismi maksaa Eurokankaassa ainakin 150 e....Halvinta on tehdä itse sellaiset nauhalaskosverhot, tulee kyllä toimivat ja kivat. Muistaakseni äitini teetti uuteen asuntoonsa laskareita nauhoilla ja maksoivat kyllä vähintään 180 e/verho kaikkineen.

Vierailija
2/8 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av tuomitsee kollektiivisesti. Naapurikyttääjän silmään sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunaan tulee sälekaihtimet, joten pimennystä ei tarvita

Vierailija
4/8 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin sälekaihtimet, mutta onko ne valelaskosverhot hienot? vai onko pelkkä kappa hienompi? ap

Vierailija
5/8 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestän minä, kappa on jotenkin vanhanaikainen. valelaskosverhon ohjeen löydät muuten eurokankaan sivuilta!

Vierailija
6/8 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse en tee mitään, en omista ompelutaitoa. ap

Vierailija
7/8 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista vain mainita tilatessa.

Vierailija
8/8 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallisen kapankin. Kaksi mahdollisuutta tehdä, joko kiinteillä laskoksilla, eli laskos ommellaan kiinni tai kankaaseen ommellaan samanlaiset lenkkinauhat taakse kuin laskosverhossakin, jolloin laskoksesta tulee pehmeämpi. Laskosverhon mekanismi maksaa n. 50 ¿/M, jos haluaa teettää ihan oikean laskosverhon. Siihen päälle kangas+ompelutyö.