Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi?

Vierailija
17.11.2008 |

Miksi 35-55v naisille ei kelpaa vakipanoksi (tai edes kerran pantavaksi) alta kolmekymppinen? Varmasti olisi enemmän intoa kuin sillä kuorsaavalla ja örisevällä omanikäisellä, joilla tahtoo olla ongelmia ilman sinistä salmiakkia..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kypsällä naisella, joka on löytänyt oman seksuaalisuutensa.

Ei kelpaa mikä tahansa juippi.

Vierailija
2/11 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lemmentöihin tarvitaan miestä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiriitaista, taidot paranevat, mutta kyky häviää ja kaljamaha kasvaa.

kun lemmentöihin tarvitaan miestä...

Vierailija
4/11 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies voisi tosiaan olla kiinnostunut minusta, kolmen lapsen selluliittiä omistavasta riippurintaisesta kun heillä on mahdollisuus itsensä ja nuorempien tyttöjen kiinnostuksesta

Vierailija
5/11 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies voisi tosiaan olla kiinnostunut minusta, kolmen lapsen selluliittiä omistavasta riippurintaisesta kun heillä on mahdollisuus itsensä ja nuorempien tyttöjen kiinnostuksesta

Vierailija
6/11 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "vastassa" on kokematon mies. Ite tykkään kokeneista miehistä, jotka ottaa ohjat...

N 41 v.

Vierailija
7/11 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisella nelikymppisellä onkin oikein mukava kolmekymppinen "pikku seuralainen" joka ei TODELLAKAAN ole sieltä huonoimmasta päästä lakanoiden välissä... mielelläni piipahtelen työ- tms. matkallani tämän könsikkään vieressä. Ja olen aivan sairaan otettu että tälle kuitenkin varatulle, lapsettomalle miehelle kelpaa äiti-ihminen.

Vierailija
8/11 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 34v, enkä tapaile yli 30-vuotiaita. Koska en jaksa kaljamahaisia, väsyneitä ja hikisiä ukkoja. Nuori on innokas, jaksaa monta kertaa peräkkäin, on hyvä oppimaan uutta, innokas kokeilija, KOMEA, hyväkroppainen, kiihkeä...

Tänne vaan nuoret miehet!

Vierailija
9/11 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpäin olet ap?

Tosin ihmettelin hiukan samaa kuin yksi aikaisemmin kommentoinut, että miksi haluat "vanhempaa ja elähtäneempää" naista kuin on varmasti nuorta ja timmiäkin tarjolla? itse olen aika nuori (?) kyllä vielä itsekin, 31v. yhden lapsen äiti ja olen tapaillut melkein ainoastaan itseäni vanhempia miehiä. Totuus kyllä taitaa kokemuksieni perusteella olla, että taidot tosiaan kasvaa mutta potenssi taasen laskee samaa vauhtia, ikävä kyllä. puhun siis 40+ miehistä. Mutta kukapa meistä olisi täydellinen... Ihanaa on kyllä se millä hartaudella useat vanhemmat miehet keskittyvät naisen nautintoon ja tyydyttämiseen mm. suulla ja käsin. TOSIN olisi mukavaa kokeilla sitä nuoremman miehen kestävyyttä, innokkuutta ja usein timmiä kroppaa.... ;D

Vierailija
10/11 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kyvyt kyllä laskeneet minnekään vaikka taito onkin vuosien varrella lisääntynyt. Enkä usko että kyky mihinkään hiipuukaan.Eiköhän me tälläkin palstalla ole kuultu noin miljoona tarinaa 2-kymppisistä ja 3-kymppisistäkin miehistä, joille ei seksi maistu tai eivät kykene. Eli yksilöstä kiinni, ei iästä.

t. mään, erittäin hyväkuntoinen 4-kymppinen ja seksin ylin ystävä

ps.olen varma siitä, että vielä 10-20 v päästäkin minulla on enemmen seksiä ja olen paremmassa kunnossa kuin suurin osa 2-kymppisistä

Vierailija
11/11 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kyvyt kyllä laskeneet minnekään vaikka taito onkin vuosien varrella lisääntynyt. Enkä usko että kyky mihinkään hiipuukaan.Eiköhän me tälläkin palstalla ole kuultu noin miljoona tarinaa 2-kymppisistä ja 3-kymppisistäkin miehistä, joille ei seksi maistu tai eivät kykene. Eli yksilöstä kiinni, ei iästä.

t. mään, erittäin hyväkuntoinen 4-kymppinen ja seksin ylin ystävä

ps.olen varma siitä, että vielä 10-20 v päästäkin minulla on enemmen seksiä ja olen paremmassa kunnossa kuin suurin osa 2-kymppisistä

Kelpaisi mulle vanhempikin ja hyväkuntoinen mies.

Terv yh 34v