Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minä en edes tähän aamuun mennessä tiennyt, tuosta tänään kuolleesta näyttelijämiehestä. River Phoenix oli mulle

Vierailija
23.01.2008 |

näyttelijänä tutumpi nimi

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 things i hate about you! se oli teininä mun lempielokuva. Mua ärsyttää kun kaikki vaan vaahtoaa tästä yhdestä homoleffasta. Itse tykkäsin Ledgerin muista leffoista enemmän, esim. brothers grimm oli kans hyvä.

Vierailija
2/10 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnittämättä ihmeemmin huomiota solistin tai pääosan esittäjän nimeen. Maailma on niin täynnä relevanttiakin informaatiota, etten ainakaan minä jaksa kaikkia yksityiskohtia painaa mieleeni. Etenkin silloin ei ole lainkaan ristiriitaista, että on nähnyt jonkin leffan muistamatta sen pääosan esittäjän nimeä (ulkonäön toki muistan ja yleensä myös roolihahmon nimen), jos leffa ei ole herättänyt erityisiä tunteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen nähnyt häneltä monta leffaa, vaikken todellakaan seuraa elokuvia.

Vierailija
4/10 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En minäkään ja vasta vajaa viikko sitten katsoin tuon Cold Mountain-leffan...

Vierailija
5/10 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mountain liittyy muuhunkin kuin ihan Hollywoodin.

Vierailija
6/10 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Brokeback Mountain, ei Cold Mountain!

Porukka on taas niin pihalla, huhhuh. En minäkään SEURAA Hollywoodin menoa, mutta kyllähän Brokeback Mountain oli niin iso juttu, että en tajua miten joku on voinut välttyä siltä...

Vierailija
7/10 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

selventääkin hiukan miksi ukko oli outo :D

...lähden takas sänkyyn potemaan a-virustani.

Vierailija
8/10 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..olin ihan rakastunut Pat Veronaan..Heath Ledgerin näyttelemään hahmoon... Myös Ritarin tarina, jossa H.L. oli pääosassa on niin törkeän hyvä elokuva, etten tajua, miten te ootte voineet olla tietämättä kyseisestä ihmisestä... :o|

Vierailija
9/10 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis ole koskaan kuullutkaan kyseisestä näyttelijästä. Tiedän kyllä tuon homoelokuvan, vaikken ole sitä nähnytkään. Olen kuullut myös 10:n kertomista elokuvista, mutta käsittääkseni ovat nuoremmille suunnattuja...

Luen päivittäin lehdet, myös juoruja, mutta minulla ei ole aikaa eikä mahdollisuutta käydä elokuvissa, (ainakaan aikuisille tarkoitetuissa :), joten jotain aukkoja siltä suunnalta on näköjään. Tiedän kuitenkin mielestäni aika ison määrän nykynäyttelijöitä, niin nimeltä kuin ulkonäöltäkin.

Vierailija
10/10 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen 47.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän