Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

" Meille tulee vauva" tänään...

Vierailija
23.01.2008 |

Vitsi että se ämmä oli ärsyttävä!!

Odotus oli raskasta kun esikoinen oli rasittava; mies ei auttanut yhtään, sillä oli huonot työajat; synnytys oli kamala ja kivulias, lapsia ei saisi tulla enää yhtään; elämä kahden pienen kanssa on kamalaa, esikoinen on niin rasittava; ei enää yhtään omaa aikaa jne.

Voi vinetto, toi muija ei ollut kyllä tyytyväinen mihinkään! Miksköhän se mies jaksaa katella tommosta? Ja miks ne on tohon tilanteeseen tehneet vielä uuden lapsen. Mä en jaksais tommosta nalkutusta ja negatiivisuutta joka päivä. Kaikki tuntuu elämässä olevan niin huonosti.

No, lopussa tuli muutama järjen sana, kun kiitti miestä, että edes vauvan kanssa on ollut hyvä. Ohjelman aikana muija ei vissiin sanonut kertaakaan esikoiselleen mitään nättiä tai positiivista. Käy sääliks sekä miestä että lapsia.

Niin, ja sitä masennuslääkettä piti koko ajan olla vaihtamassa ja lisäämässä, kun muija ei vaan viittinyt tehdä omalle asenteelleen mitään. Vitsi mua ärsyttää tollaset ihmiset!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälaisia ihmisiä te olette jos tuo sarja saa teidän ärsyyntymään?

kyllä minä ainakin olen pystynyt ihan hyvin katsomaan. en ymmärrä

Vierailija
2/8 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se nainen oli aivan kamala! Kaikki oli huonosti, lapselleenkin vain äksyili koko ajan. Luonnevika sillä on. Säälittää niiden lapsiraukkojen tulevaisuus :( Pakkoko sen oli vielä toinenkin vääntää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kattella sitä pidempäänkin. Rasittava ihminen!

Muut jaksot ovat olleet ihan kivoja (joku jäänyt katsomatta).

Vierailija
4/8 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sairas ja masentunut niin eikö sitä käyttäydytä noin tai vieläkin huonommin??????? Ei siinä mitkään asenteen muutokset auta jos ihminen ei ole terve, haloooooo

Vierailija
5/8 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuisin olikohan kymmeneltä edellis päivän jakso., ja se uusi jakso tulee klo 13..

Vierailija
6/8 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ärsyttää mua lähinnä siksi, että itse tietysti mieluiten synnyttäisin kotona, mutta en sellaisesta uskalla edes unelmoida kotosuomessa. :)

Vierailija
7/8 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ärsyttäviä vaan ovat, siis jaksot kokonaisuudessaan.

Vierailija
8/8 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsytti niin paljon, etten oo enää kattellu muita jaksoja.