Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saa 29-30 kokoisia UIMAKENKIÄ NOPEASTI???????

17.11.2008 |

Jos kuka tahansa tietää mistä saa lapselle UIMAKENKIÄ NOPEASTI, niin olisin oikein onnellinen. Olen surffannut netissä googlettamalla, niin kyllä pieniä uimakenkiä on vaikka lampaille syöttää, samoin 34 koosta ylöspäin. Mutta kun nyt tarttis kokoa 29-30, niin hupsistakeikkaa - eipä löydy mistään!! Auttakaa!! Olen kovasti kiitollinen. Aikaa hankkia kyseiset kengät on raipas kaksi viikkoa.

KIITOS AVUSTANNE!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittäisikö Kushies -tossujen suurin koko XL ? Netin mukaan sisäpohjan pituus on 18,5cm ja noihinhan ei juuri kasvunvaraa kannata hankkia.

Niitä myy www.jutta.fi ja meille kyseiset tossut löytyivät viime viikolla Stockmannilta (olivat siirtäneet talvivarastoon, mutta siellä niitä vielä oli :) )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/6 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä olisi jalan mitta senteissä, kun nuo uimakenkien koot fuskaavat aika paljon ( ainakin niissä, joita meillä on)? Mulla on kahdet uimakengät (molemmilla uitu kerran), jotka voin kaivaa kirpparilaatikosta ja mitata sisämitan, jos kiinnostaa.

Vierailija
5/6 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhdet Kushies uimakengät tilattu Jutta.fi:sta ja tulivat nopeasti. Kushies uimakenkien koot on muuten tosi reiluja. Uskon että koko XL varmasti riittäisi teille!

Vierailija
6/6 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.lioninthesun.com/ProductDetail.asp?ProductID=11

Kokoja ja eri värejä näyttäisi olevan hyvin jäljellä, toimitus alle viikossa ja ilman postikuluja. Suosittelen