Miten teidän miehet suhtautuu teihin seksuaalisesti raskauden aikana?
Kun minun mieheltä menee halut, kun olen raskaana. Itselläni ne taas lisääntyvät. Miehen halut palaavat vasta, kun alan olla entisissä mitoissa. Olen siis tulkinnut hänen inhoavan olemustani isompana, löysempänä, lihavampana.
Kommentit (6)
ei ole vaikuttanut negatiivisesti,sillä olen ollut raskaana yli kymmenen kertaa,en kylläkään ole lihonut paljon raskauksien aikana...
vaikuttaakohan tuohon miehen haluttomuuteen se että pojat ja miehet ovat nykyään niin vähän tekemisissä raskaana olevien naisten kanssa,että se tuntuu jotenkin " luonnottomalta" ...lähipiirissäni on paljon suurperheisiä eikä kukaan naisista ole kertonut vastaavasta ongelmasta...
Ette voi olla tosissanne! Meillä hiukan rauhallisempaa kun odotin tyttöä mutta pojan odotusajan olin yli aktiivinen ja niin hyvin ei ole sänkyhommissa asiat ollut edes seurustelun alku aikoina. Olisipa vieläkin yhtä hyvä meno kuin sillon :)
mutta itseltä halut ihan kadoksissa.
Loppuaikana ison mahan kanssa piti tietysti harrastaa enemmän " akrobatiaa" .
häntä ei haluttanut. En tullut kysyneeksi kun minuakaan ei haluttanut sen valtavan mahan takia. Oli niin tukala olo.
vahingoittavansa vauvaa (vaikka olen sanonut, että ei ole mahdollista). Tulkitsen itse asian siten, että miestä ei oikein himota tällainen pallomaha edes takaapäin pimeässä. (Ei muutenkaan tykkää lihavista naisista.)
Ja kyllä mullakin on himot vaan ennestään kasvaneet, eli täytyy molempien itsekseen tahoillaan touhuta mitä touhuaa :(