Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko Minymo/ MoloKids/ MALA/ Ticket -toppahaalari kamalan kuuma?

23.01.2008 |

Olen varmaan ennenkin kirjoittanut tänne pohdinnoistani ostaa ensi talven haalari alesta...

Meillä on lämminverinen poika, ja Etelä-Suomen talvissa ihan tavalliset kosteussuojatut toppahaalarit (Reimatec, Remu, Greenhill, Motionwear) ovat olleet ihan hyviä, tosin eivät malliltaan ihan parhaita mahdollisia pitkäselkäisellä.

Nyt olen miettinyt Minymon haalaria, mutta onko se kamalan paksu, kun siinä on fleecevuorikin? Entä MoloKids, MALA tai Ticket?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kuuma. Itse asiassa tänä aamuna etelän 0-asteessa ajattelin, että 4-vuotiaalle olisi hyvä laittaa välikerrastot päälle.

Meillä on myös T2H Baggie reflex ja sille ei ole vielä löytynyt käyttöä kuin muutaman kerran - ehkä jos nyt tulisi ihan niitä pakkasasteista niin sitten.

Vierailija
2/4 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mielestäni haalarin paksuus on vaan hyvä asia, koska alle ei sitten tarvitse pukea paljoakaan. Alle vaan sukkahousut/trikoot ja trikoopaita ja hyvin pysyy lämpimänä. Lapsikin on tyytyväinen, koska vihaa pukemista... ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on tosi lämpöinen, ei paljoa vaatetta tarvitse alle-oli hiukan opettelemista kun edellinen puku oli ohuempi ja näin ollen sinne piti alle laittaa aina enemmän. tuo thinsulatevuori on kyllä lämmin, ja 1v5kk ei kovin paljoa juokse että hiki tulisi liikkumisesta.. joten meille ainakin oiva ostos :)

Vierailija
4/4 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Ticketin Othello on tönkkö ja liian lämmin haalari tänne pk-seudulle,harmi että tuli ostettua....