Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuplarattaat, jotka irrotettavissa kaksiksi yksösrattaiksi, onko?

17.11.2008 |

Heippa!

Tietäisikö joku onko olemassa vierekkäin olevia tuplarattaita, jotka saa irrotettua niin, että toimivat molemmat myös normaaleina yhden hengen rattaina. Mies muistelee nähneensä jossain lomareissulla sellaiset, mutta merkistä ei ole mitään käsitystä. Minä en muista nähneeni enkä kuulleeni moisista. Jotain peräkkäin olevia saa kait irroitettua, mutta eikös niistäkin tule vain yhdet yksösrattaat?

Meillä siis eri ikäiset sisarukset, jotka nukkuvat molemmat rattaissa. Matkoilla olisi kätevää, kun saisi siirrettyä rattailla lapset eri paikkoihin nukkumaan, että eivät herätä toisiaan. Kauppareissuilla taas olisi kätevää, kun rattaat olisi tuplarattaina...

Suuret kiitokset, jos joku tietää onko tällaisia rattaita olemassa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jossain nettikaupassa nähnyt kiinnikkeet matkarattaille että rungot tulevat yhteen. En tiedä millaisiin malleihin näitä saa, mutta kun miettii, niin aika helposti sais varmaan itse tehtyä ja patentoitua tälläiset kiinnikkeet. Tärkeintähän siinä on että ne pitää mutta renkaat ei osu yhteen.

Vierailija
2/6 |
17.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näistä saa yksöset ja sisarusrattaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat kuulemma vain ja ainoastaan sateenvarjorattaille. Eivät kuulemma kestä muita vaunuja. Lastentarvike on näitä ainakin tilannut. Heiltä kysyin, mutta muita matkarattaita ei kuulemma voi "kiinnittää" yhteen. Itse mietimme myös tämmöistä vaihtoehtoa.

Vierailija
4/6 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen kuullut, että noita adaptereita sateenvarjorattaille saisi Suomen lastenvaunutukusta.

Vierailija
5/6 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vastauksista. Laitoin tuonne lastenvaunutukkuun kyselyä asiasta.

Jos nuo adapterit käyvät vain sateenvarjorattaisiin, niin tiedättekö onko sateenvarjorattaissa eroja eli mitkä olisivat suurimmat ja tukevimmat. Meillä isoveli on 2,5 vuotias ja noin 95 senttinen.

Vierailija
6/6 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia alkaa selvitä. Ainakin Suomen Lastenvaunutukussa on oheisen linkin mukaisia liittimiä myynnissä varastotavarana. Kolmen liittimen sarja maksaa kuulemma 39 euroa.

http://www.princelionheart.com/site_uk/t_str_6550.html