Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aima

22.01.2008 |

Mielipiteitä nimistä Aima ja Aimi. Olen tullut jo ' nimisokeaksi' luettuani nimisivuja. Isosisko on Ada.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aimasta tulee mieleen haima tai kaima, se ei ole ehkä paras kaikista ihanista a-alkuisista nimistä. Aimi on oikein kaunis ja erilainen!

Oletko käynyt läpi muitakin a-alkuisia tytönnimiä? Niitä on ihan loputtomasti, varsinkin tytölle. Tässä kopio toiseen ketjuun tekemästäni listasta:

Aurora, Auri, Auni, Aune, Alviina, Alviida, Alviira, Anthea, Apila, Aarla, Aarna, Adele, Adalia, Adriana, Agnes, Agata, Amalia, Aili, Airi, Aila, Anja, Aksia, Amaryllis, Anastasia, Angervo, Anna-(jotain) (kävisikö yhdysnimi?), Ansa, Armi, Aralia, Assi, Asteri, Asta, Astri, Astrid, Aurinko, Aura, Auli, Aulikki, Aunikki.

Omat suosikkini ovat Auri, Auni, Aili ja Armi.

2/5 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli otsikosta mieleen Naïma, joka on nimi jota täälläpäin Eurooppaa välillä näkee. Suomessa se on tietty vähän hassu nimi, mutta täällä olen ihan tottunut.

Pidän sekä Aimasta että Aimista! :o) Ovat paljon pontevampia ja naisellisempia ja kaikin puolin kivammat kuin Aina ja Aini, jotka ovat tutummat nimet, mutta aika heiveröiset mun makuuni. Adan siskolle sopisi miettimistäsi kumpi vaan, itse tykkään hitusen enemmän Aimasta. Molempia löytyy vrk:sta kyllä (Aima 13n, Aimi 37n).

Aimista tuli mieleen Eimi (4+54 kaimaa), joka on myös kiva ja sen kansainvälisempi kirjoitusmuoto Amy (171 kaimaa) on vielä kauniimpi ja " miun maun mukkaan" sopisi Adan siskolle ihan huipusti!!

Ada ja Amy? :o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aimasta en niin tykkää, hassua miten paljon yhden kirjaimen muutos vaikuttaa.

Vierailija
4/5 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aima kuullostaa tytön nimeltä, ehkei ihan oma suosikkini, Aimi hivenen miehen nimen kuulloinen, ( Aimo )

Vierailija
5/5 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista,

ja itsekin nyt mietin Aima-naima-haima yhdistelmiä. Eimistä tykkään, mutta liian lähellä äitini nimeä.

Taidan Aimiin päätyä=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi