Miten teillä on alkuraskauden oireet vaihdelleet eri raskauksissa? Vai onko ne vaihdelleet?
Menkat on minulla myöhässä, toista lasta yritämme, muttei juurikaan oireita! Ekasta oli rinnat niiiiiiin kipeänä. Ja selkään sattui niin kuin menkat ois alkaneet. Nyt ei ole muuta kuin armoton väsymys ja taas niitä menkkamaisia tuntemuksia selässä. Ehkä ne kohta alkaa...plääh.
Kommentit (5)
Yleensä kaikki raportoi rinnoista. Minullakin rintojen turvotus on ollut ainoa luotettava merkki.
Eka: Ei MITÄÄN oireita (paitsi menkat myöhässä). Ainoa " oire" oli rv 20 kun maha rupesi näkymään päälle päin. Tuloksena poika.
Toka: Aloin oksentamaan ennen kuin menkat oli myöhässä ja sitä oksentamista kestikin monta kuukautta putkeen! Tuloksena poika.
Kolmas: Ei oksentamista vielä, koko ajan pientä etovaa oloa (ihan niinkuin kankkunen) aamusta iltaan. En tiedä tulokkaan sukupuolta.
Eli oireet voi tosiaan vaihdella. Mun raskaudet olleet täysin normaaleja muuten. Mulla ei ole koskaan rinnat oireilleet tai ollut mitään menkkajomotusta raskausoireena.
olisiko jollain veikkaust asukupuolesta kolmosen oireiden perusteella ?=)
t:5
vain jossain alkuvaiheessa olleen lievän etovan olon.