vaikuttiko teihin yöllä täysikuu?
minä nukuin vain 3 tuntia koko yönä. oli pakko mennä katsomaan almodvarin leffa.
Kommentit (19)
sillon ei nukuta. Mutta upee se on täyskuu.
Molemmat lapset on vauvaiässä reagoinut täysikuuhun nukkumalla levottomasti. Eli silloin minäkin nukun levottomasti.
Kaikki lapseni olen kylä synnyttänyt täysikuun aikaan ;)
Kesällä ei niinkään vaikuta. Ja meni monta vuotta ennen kuin tajuttiin että mistä nuo huonon unen kaudet johtuvat.
Nukuin viime yönä huonosti, mutta toissa yönä vielä huonommin. Kuvittelin syyksi sen, että lumi jotenkn valaisee, mutta jos nyt on täysikuu, niin selitys on siinä.
Olen aiemminkin huomannut, että täysikuu vaikuttaa nukkumiseeni. Heräilen koko ajan ja yö tuntuu valtavan pitkältä. Aamulle olen tosi väsynyt.
Viime yön erityisen huonosti. En tiennyt, että on täydenkuun aika.
Borgå72:
Miten tämä täysikuu vaikuttaa nukkumiseen?
Pelkääkö Nukku-Matti kuuta??
Mutta täällä kirkkaan ilman maaseudulla kuun möllötysefekti on T O D E L L A voimakas.
15:
Borgå72:Miten tämä täysikuu vaikuttaa nukkumiseen?
Pelkääkö Nukku-Matti kuuta??Mutta täällä kirkkaan ilman maaseudulla kuun möllötysefekti on T O D E L L A voimakas.
nyt helpotti teidän kokemuksenne kun itse olen kolmena yönä nukkunut huonosti väsymyksestä huolimatta. poika oli toissa yönä levoton ja vauvamme samoin. vauva eli ekan täydenkuunsa nyt. meillä pimennysverhot mutta silti se levottomuus vaan tulee....
Olen nukkunut tosi huonosti. En meinannut saada unta ja sitten uni oli todella levotonta ja katkonaista.
Borgå72:
Möllötysefekti. Ok. Mulla ei enää muuta tästä aiheesta.
Luulixä sitten ihan oikeesti, että N-Matti muka pelkäis qta?
22:
Luulixä sitten ihan oikeesti, että N-Matti muka pelkäis qta?
mutta kysymykseen, valvon aina täydelläkuulla ja pari yötä etukäteen. kammottavaa !
vauva ja esikoinen nukkuin viime yönä huonosti ja minä myös. muuten nukutaan kaikki sikeästi. Aikaisemmin oon huomannut, että usein huonosti nukutun yön syynä onkin ollut täysikuu. Näköjään vaikuttaa lapsiinkin.
Meillä valvottiin siipan kanssa molemmat - harmi vaan, ettei se innostunut sexistä :(
hampaitaan narskutteleva poika kyllä!