Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sai sinut yhteen miehesi kanssa?

Vierailija
21.01.2008 |

Jos hänestä tuli ex niin mikä eroamaan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten otin ukon, joka minua sattui kosimaan. Laastariksi.

Vierailija
2/11 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosimme, kun tajusin etten rakasta enkä ole koskaan rakastanutkaan oikeasti. Silmät avasi oma paha olo ja ihastuminen työkaveriin. Tosin siitä ei tullut koskaan sen enempää.

Nyt olen ollut jo neljä vuotta onnellisessa avioliitossa, siis siinä toisessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen suhde oli kaatumassa, koin saavani tältä mieheltä rakkautta ja ymmärtämystä, jota vaille olin jäänyt. Katinkontit.

Vierailija
4/11 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron aiheutti täydellinen seksin puute. Mieheni ei ollut kiinnostunut minusta tippaakaan.

Vierailija
5/11 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kymmenen vuotta liittoa takana. En rakasta häntä, en ole koskaan rakastanutkaan. En tiedä, mitä hän oikeasti tuntee minua kohtaan. Mulla on oma elämä. Fyysisesti en ole koskaan pettänyt, henkisesti vain muistoissani.

Vierailija
6/11 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai poika se silloin oli vielä. Täysin rakkausliitto. Rakastetaan vieläkin, 11 vuotta yhdessä ja 6 naimisissa.

Vierailija
7/11 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiset harrastukset, mielenkiinnon aiheet ja samanlainen maailmankatsomus sai meidät rakastumaan toisiimme. Yhdessä on oltu nyt 14 vuotta, joista naimisissa 10 (tulee täyteen kesällä).

Vierailija
8/11 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on niin hyvännäköinen, älykäs, herkkä, karismaattinen ja hauska. koska en voisi kuvitella että voisin ketään toista näin rakastaa.

yhdessä 5 vuotta ja naimisissa 2v. lapsia 1.

voi olla että ajan myötä alkaa toistemme naamat kyllästyttää mutta toivon että löydämme jostain voimaa rakastaa toisiamme myös vaikeina aikoina.

Vierailija
9/11 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin nimittäin vasta 15-vuotiaita, kun ihastuttiin ilman sen suurempia piirityksiä. Se oli vaan pam! :) Silloin en tajunnutkaan, kuinka ihanan miehen löysin, vaikka ihastunut toki olinkin ja pikkuhiljaa iän ja ajan myötä myös aidosti rakastunut.

Nyt ollaan oltu yhdessä kohta jo 20 vuotta eli yli puolet elämästämme, ja rakastetaan aina vain enemmän toisiamme :)

Vierailija
10/11 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunne siitä, että tuon olen tuntenut aina. Jo ekalla tapaamisella olimme niin samanlaisia, että muut porukasta jäivät ihan pihalle jutuistamme, vaikka puhuimme selvää suomea...

Vierailija
11/11 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuttiin toistemme ääniin, lopuksi toisiimme. Samanlainen tausta kai auttoi ymmärtämään että se on tässä. Ja silloisesta tuli ex aika nopeasti.

10 v yhdessä ja edelleen hulluina toisiimme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi