Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antaisitko miehesi mennä eroottiseen hierontaan?

Vierailija
21.01.2008 |

Sellaiseen missä kaunis alaston nainen hieroisi häntä hellästi mutta ei koskisi intiimialueelle (=penis, pallit, peppu). Olisi tälläinen energioita tasaava ja seksuaalisuutta vapauttava juttu.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos se on ok sinulle, niin mikä ettei. Ei tuollaiseen mielestäni ole kuitenkaan pakko suostua. Ei minun miehenikään päästäisi minua itseäni vastaavaan.

Vierailija
2/15 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedän, ettei edes haluaisi. Meillä on tarpeeksi villi ja säännöllinen seksielämä ;).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

6

Vierailija
4/15 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei halua olla vieraiden naisten seurassa, kun elämässä riittää ongelmia ilman turhia houkutuksia ja ajatuksiakin.

Vierailija
5/15 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen että jotkut pelkää mieheltään karkaavan heti mopo käsistä...

6

Vierailija
6/15 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan saisin sitten kotona kiimaisen miehen ;)

Vierailija
7/15 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi sitten opettaa mulle kotona niitä juttuja joita siellä oli.

Vierailija
8/15 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan liian mustasukkainen sulattaakseni tollasta.

Vierailija
9/15 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnelmavalaistus, öljyjä, musiikkia.

Se riittäköön.

Vierailija
10/15 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskea vain oma partneri...Hieronta (urheilu- sellainen) on tietty ok, samoin kaikki ystävyyteen liittyvä halailu ym, mutta siinä vaiheessa kun hommaan liittyy eroottinen lataus, ylitetään raja, joka meillä on sanattomasti (ja osin tietty sanallisestikin) asetettu suhteen alussa. Uskon, että kaikissa parisuhteissa tämä raja voidaan vetää yksilöllisesti.

Meillä esim. molemmilla paljon vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä (jopa exiä), ja esim. heidän halaaminen ja vaikka valssin tanssiminen häissä heidän kanssaan on ok. Romanttinen hidas tanssi on jo sellainen, johon haetaan vain omaa partneria...

Eli vastaus kysymykseen, on ei. Jos hieronta on nimenomaan eroottissävytteinen, ei se tule meillä kysymykseen muualla kuin omassa makuuhuoneessa. Kyse ei ole siitä MIHIN kosketaan vaan MITEN. Ei erotiikka ja seksi vaadi suoraa kosketusta genitaalialueelle, ja meillä erotiikka ja seksi on sovitusti monogaamista.

Vierailija
11/15 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en antais. pyytäköön multa sentyyppistä hierontaa, jos sellaista kaipaa! ; ) ja minä voisin koskea aroillekin alueille..!

onko tuollaista hierontaa muuten jossain oikeasti tarjolla? eroottista, mutta tietyt paikat väistävää?

Vierailija
12/15 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

LUPAANI mihinkään. Jos käy, niin mietitään sitten, mitä se tarkoittaa suhteemme kannalta, vai tarkoittaako mitään. Mies tekee ihan omat valintansa, aikuinen ihminen kun on.

Vierailija
13/15 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

LUPAANI mihinkään. Jos käy, niin mietitään sitten, mitä se tarkoittaa suhteemme kannalta, vai tarkoittaako mitään. Mies tekee ihan omat valintansa, aikuinen ihminen kun on.

Kyllä meilläkin mies on vapaa tekemään omat ratkaisunsa mutta kyllähän viime kädessä kyse on siitä, että jos hän valitsisi eroottisen hieronnan (ts. edes kokisi olevansa sen tarpeensa), en enää kyllä hänen kanssaan haluaisi elää eli ei se nyt mikään vapaa valintatilanne olisi...

Vierailija
14/15 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää edes ajatuksesta että joku muu kuin minä, koskettelisi mun miestä eroottisesti.

Vierailija
15/15 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikoissa on tarkoitus saada miehen akti loppuun asti. JOllei mies itse tee sitä joka varmaan yleisintä niin parillakympillä nainen hoitelee asian kopissa vaivihkaa. Ja mies muka sanoo että oli pelkkää tanssia..joo joo!