Mistä neidille (1,5v.) talvihanskat?
Ostin Citymarketista syksyllä halvat, mutta vedenpitävät toppahanskat ja nyt oli jo peukku rikki ja uudet pitää hankkia.
Onko kokemuksia, mikä merkki/malli on sekä lämmin että vedenpitävä (täällä Kuopiossa yleensä on ihan pakkaskelejä eikä vaan loskaa kuten viime aikoina on ollut... :) ja jos vielä pysyisivät hyvin neitimme pikkuruisissa käsissä niin sepäs olisi plussaa!
Kiitti :)
Kommentit (3)
Hei! Minä suosittelen kahden lapsen kokemuksella Rasavilin Peukalopotti rukkasia tuon ikäiselle (ja vanhemmallekin). On ainakin meillä ainut rukkanen jossa pysyy kunnolla " peukku paikallaan" tuon ikäisellä. Montaa merkkiä on kokeiltu... Tuo edellisen vastaajan Jonathan on edullinen ja varmasti hyvä muuten, mutta meillä ainakin heti lähti pyörimään 1-vuotiaan kädessä ja sitten meni pojalta hermo kun ei mitään saa tehtyä! Rasavil on myös vedenpitävä ja tosi lämmin (niin ja valitettavasti myös hintavampi). Mutta kestävä rukkanen kiertää isosiskolta pikkuveljelle ja menee samallakin lapsella pari talvea!
Merkki on ihan outo mulle, mutta ne löytyi ihan jostain " tarjoustalosta" . Niissä on teddyvuori, ja pinta on tosi jämäkkää vedenpitävää kangasta. Hintaa oli reilu 10e (en muista tarkkaan). Tuollaiset ostan kyllä seuraavankin kerran, jos vaan löytyy. Ei tosiaan mitään kulumia vielä, vaikka poika käytti viime talvena 1-vuotiaana, ja edelleen nyt 2-vuotiaana.
Rukkasten normaalihinta on 7,50¿ ja ovat kosteussuojatut ja suht lämmin teddyvuori, alle voi kovemmilla pakkasilla (tai vilukätiselle, kuten tyttöni) laittaa lapaset. Meillä on ollut noita hanskoja joka vuosi nyt reilu 3-vuotiaalla tytöllämme ja oon ollut niihin tosi tyytyväinen - hinta-laatusuhde on kohdillaan.