Mitä mieltä tällaisesta tekstistä (kyseessä vajaa 1v lapsi):
Kopioitu vauva-puolen " helmikuisten" pinosta:
Viime yö nukuttiin puolen tunnin pätkissä, väliajat karjuttiin lohduttomasti. Neljäs ylähammas melkein läpi, en keksi muuta syytä huonoihin uniin. hoitoon vein neidin silti, jäin itse kotiin etätöihin. Päiväuniksi taitaa mennä :-)
Kommentit (12)
selvisi, että tuon ikäinen menee hoitoon. Kotihoito olisi milestäni ton ikäselle vielä paras.
Mutta sitten, että äidillä olisi vielä mahdollisuus pitää lapsi kotona, en ymmärrä miksi silti vie lapsen hoitoon. Voihan se olla, että hoidosta on soitettu, että lapsi ei ole nyt kyllä terve...
tätä aamulla lukiessani ko palstaa, ihan muina miehinä äiti kertoili " huvittuneesti" juttuaan. taitaa olla teiniäiti tai muuten ihan pihalla mikä on lapsen etu..
Korvatulehdusta minäkin epäilisin jos nukkumisesta ei tule mitään ja lapsi vain itkee. Aikuisena korvatulehduksen sairastaneena täytyy sanoa että se on aivan järkyttävän kipeä. Unesta herää koko ajan mikäli unen päästä saa edes kiinni. Ja mä olin ottanut särkylääkkeitä kahtakin lajia.
Olis nyt antanut raukalle panadolia...
Kyllähän se lapsikin on väsynyt huonosti nukutun yön jälkeen.
Tekis edes niitä töitä sitten siellä kotonaan jos on kerta pitänyt vauva viedä hoitoon :( En ymmärrä tollasta.
ja oikeesti, siis uollaisen yön jälkeen lapsi on siis iskussa " työpäivään" , mutta äiti ei?!
Kotona tehtävät etätyöt eivät muuten tarkoita sitä, että lapsi olisi jotenkin normaalitoimistotyötä helpompi pitää kotona.
joku muu on vikana: korvat yms.
Samaa mieltä siitä, että lapsikin olisi tarvinnut lepoa ja lääkärin luona käyntiä.
Vierailija:
Kotona tehtävät etätyöt eivät muuten tarkoita sitä, että lapsi olisi jotenkin normaalitoimistotyötä helpompi pitää kotona.
säälittää noin pieni lapsi ja joutuu (sairaana?) hoitoon kun äiti vetelee sikeitä kotona ja kirjottelee vauva-palstalle..