Hug-a-bub -käyttäjille kysymys taskun narusta:
Kuuluuko tuota taskua kiertävässä narussa olla joku kiristyssysteemi?
Ostin uuden liinan, ja olen nyt vajaa pari viikkoa ihmetellyt tuota taskua kiertävää narua, kun ohjeissa sanotaan että sitä voi kiristää tarpeen mukaan tukemaan vauvaa. Minun kantoliinassani on narussa pelkkä solmu. Pitäisikö siinä olla joku vedettävä kiristyssysteemi?
Kiitos kaikille tietäville!
Kommentit (6)
Ostin liinan vähän käytettynä. Myyjä sanoi ettei ole kun pessyt liinan kerran ja kokeillut sitä vauvan kanssa joten ihan uutta vastaava oli. Eikä siinä kyllä mitään kiristyssysteemiä ole. Mielestäni sillä ei kauheasti voisi mitään kiristääkään. Olen käyttänyt sitä narua vain kun liina on ollut taskussa säilössä.
Näin minäkin käsitin, että kiristyslukko siihen kuuluisi, koska kaikissa kuvissa narussa näkyy muovinen nappula. Soitin eilen tuohon liikkeeseen, ja myyjä kyllä vakuutti että ei kuulu olla, ettei niissä muissakaan hänellä olevissa ole, mutta ohjeissa vauva päätä tuetaan kiristämällä narua, eikä sitä kyllä solmua availemalla aleta kiristää..
Leela, mistä sinä olet ostanut huggiksesi? Millainen tuo kiristyslukko on, samanlainen kuin ulkotakkien hupunkiristys esimerkiksi?
Voihan sellaisen toki siihen virittää itsekin, mutta sen verran kallis tuo liina on, että harmittaa alkaa itse virittämään.
Eli ei kuulu olla kiristintä. Tuo kuvissa näkemäni nappula on muovinen hattu, joka on joissakin erissä peittämässä solmua. Ystäväni osti uudenveroisen käytetyn, ja myyjä oli kertonut että narussa ollut kiristin oli rikkoutunut. Tästä ja kuvissa näkyvästä muovinappulasta heräsi siis kiinnostus kuuluuko naruun kiristin vaiko ei.
Kiitos kaikille vastauksista!
Enkä kyllä koskaan kiristänyt narua kun vauva oli liinassa, käytin sitä ainoastaan silloin kun sulloin liinan sinne taskuun säilytykseen.