Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** Sisunaiset 21.1 ***

21.01.2008 |

[size=2]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 12) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg,

Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt (pituus)

[color=green][b] Allakka [/b]♥[/color]

94.8 kg, 80.7 kg, ( 62 kg), 83 kg, 1.1 kg, 11.8 kg, 2.3 kg,

20 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 30.1 , 1.66 m

[color=fuchsia][b] Chicky [/b]♥[/color]

93.7 kg, 90 kg, ( 75 kg), 91 kg, -1.0 kg, 2.7 kg, 1 kg,

5 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 30.1 , 1.74 m

[color=green][b] Emonamoha [/b]♥[/color]

92.2 kg, 76.3 kg, ( 72 kg), 78.4 kg, -0.1 kg, 13.8 kg, 2.1 kg,

10 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 26.5 , 1.72 m

[color=fuchsia][b] Henniina [/b]♥[/color] Ei päivitystä

83.3 kg, 58 kg, ( 58 kg), 59 kg, 0.0 kg, 24.3 kg, 1 kg,

10 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 20.9 , 1.68 m

[color=green][b] Ht.78 [/b]♥[/color]

78 kg, 78 kg, ( 63 kg), 78.7 kg, 0.0 kg, -0.7 kg, 0.7 kg,

10 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 29.6 , 1.63 m

[color=fuchsia][b] Johkulainen [/b]♥[/color] Tauko on ohi

89 kg, 79.1 kg, ( 65 kg), 81 kg, -0.8 kg, 8 kg, 1.9 kg,

8 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 30.9 , 1.62 m

[color=green][b] Katti [/b]♥[/color] Ei päivitystä

90.2 kg, 75 kg, ( 68 kg), 79 kg, 0.0 kg, 11.2 kg, 4 kg,

10 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 28.0 , 1.68 m

[color=fuchsia][b] Kääpäle [/b]♥[/color] Ei päivitystä

TAUKO. Palaa vuoden 2008 alussa

[color=green][b] Körömölli [/b]♥[/color] Se ¿himskatin¿ vaaka

95 kg, 79.9 kg, ( 68 kg), 81.2 kg, -0.3 kg, 13.8 kg, 1.3 kg,

9 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 29.8 , 1.65 m

[color=fuchsia][b] Minlee [/b]♥[/color]

95.5 kg, 76 kg, ( 72 kg), 76.9 kg, -0.2 kg, 18.6 kg, 0.9 kg,

9 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 24.3 , 1.78 m

[color=green][b] Napos [/b]♥[/color]

71 kg, 64.6 kg, ( 64 kg), 67.9 kg, -0.7 kg, 3.1 kg, 3.3 kg,

9 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 24.1 , 1.68 m

[color=fuchsia][b] Nolaana [/b]♥[/color]

102 kg, 93 kg, ( 85 kg), 93.4 kg, -1.0 kg, 8.6 kg, 0.4 kg,

3 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 33.9 , 1.66 m

[color=green][b] Ororo [/b]♥[/color]

90 kg, 75 kg, ( 70 kg), 79.9 kg, 0.3 kg, 10.1 kg, 4.9 kg,

11 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 26.4 , 1.74 m

[color=fuchsia][b] Pommeriina [/b]♥[/color]

91.9 kg, 86 kg, ( 74 kg), 91.2 kg, 0.0 kg, 0.7 kg, 5.2 kg,

10 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 29.1 , 1.77 m

[color=green][b] Ronja1982 [/b]♥[/color] Ei päivitystä

65 kg, 59.3 kg, ( 58.5 kg), 60.9 kg, 0.0 kg, 4.1 kg, 1.6 kg,

10 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 22.1 , 1.66 m

[color=fuchsia][b] Unnika [/b]♥[/color] Ei päivitystä

70.5 kg, 68.4 kg, ( 58 kg), 70.4 kg, 0.0 kg, 0.1 kg, 2 kg, 10 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 26.2 , 1.64 m

[color=green][b] Volga [/b]♥[/color]

90 kg, 76.1 kg, ( 70 kg), 80.1 kg, 2.5 kg, 9.9 kg, 4 kg,

9 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 24.7 , 1.80 m

[color=blue][/size][size=1]

Suurin pudotus viime kerrasta:[b]

Nolaana ja Chicky : -1.0 kg

[/b]

Ajallisesti lähinnä vkon 12 tavoitetta (12 ¿ 23.3, eli pääsiäisen alusviikko) [b]

1. sija =>¿ 3 ¿vkoa:.. Nolaana

2. sija =>¿ 5 ¿vkoa:.. Chicky

3. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Johkulainen

4. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Körömölli

5. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Minlee

6. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Napos

7. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Volga

8. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. Emonamoha

9. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. Henniina

10. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. ht.78

11. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. Katti26

12. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. Pommeriina

13. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. ronja1982

14. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. Unnika

15. sija =>¿ 11 ¿vkoa:.. Ororo

16. sija =>¿ 20 ¿vkoa:.. Allakka

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

mukana: Allakka, Chicky, Emonamoha, Henniina, Ht.78, Johkulainen, Katti26, Kääpäle, Körömölli, Minlee, Napos, Nolaana, Ororo, Pommeriina, Ronja1982, Unnika, Volga

Laihduttajia: 17

Painomme oli alussa: 1483 kg

Painamme nyt: 1334 kg

Tavoitepainomme (vko 12/2008): 1291 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: -0.2 kg

Paino tippunut vuonna 2008: 4 kg

Kokonaispainonpudotus: 148 kg

Matkaa tavoitteeseen: 43 kg

[/color][/size]

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän aamun tulos 82,9kg miinusta siis satagrammaa. Olishan se voinut laskea vähän enemmänkin, mutta pääasia ettei tullut plussaa.

Vierailija
2/21 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Ororolle[/b] tsempittelen, että parin päivän palauttelut ja liikunta saisivat painon hilautumaan oikeaan suuntaan bdbdbd Itsellänikin ollut huono viikko (taas!) ja tämän aamun painosta saisi lähteä kilo huomisaamuksi, että olisin edes yhtään oikeassa suunnassa :(

Olikos se [b]Nolaana[/b] kun kertoili mittojen kaventumisesta ed. ketjussa, ONNEA!! Omianikin mittailin tuossa liikuntatauolla ja oli niitä senttejä tosiaan lähtenyt! Ihanan tsemppaavaa :)

Eilen sitten pääsin viimein minäkin " juoksulenkille" eli alkuun kävelin reippaasti 1,5km ja jatkoin hölkällä kunnes tuli iso ylämäki, jonka kävelin ja taas hölkällä eteenpäin kunnes ihan kotiin tullessa kävelin ison ylämäen. Matkaa lenkille kertyi 5,5km ja aikaa meni tasan 45min. Aika hissuksiin siis, mutta niin että tuntui HYVÄLTÄ! Nyt onkin sitten taas lenkkeilyn himo heräteltynä, joten toivon mukaan tältäkin saralta saadaan jossakin vaiheessa tuloksia...

Ai niin, painoon tuskin tuolla lenkillä on vaikutusta, sillä juoksin sen kunnon hiilaritankkauksella (oltiin synttäreillä ja mussuttelin pullaa, keksejä, kakkua, suklaata...) ja taisi siinä tosiaan rasvaakin olla mukana... :-/

Mutta pääasia on nyt se, että lenkit on aloitettu :) Miten muilla lenkkeilijöillä sujuu?

Emo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä miinustulos on aina jees (vähäinenkin). Nollatuloskin on jotenkin siedettävä, mutta plussa on aijai :).

Jospa minuunkin tarttuis tuo juoksupöpö, kun teidän juttuja luen. Kävelemisestäkin tykkään, mutta viime viikon pääkallokeleillä jäi vähäiseksi sekin.

Paino on tippunut jälleen. Tänään 66,8. Joku aamu näytti jo petomaisia lukujakin :). Miinusta viime viikosta 1,1 kg. Hyvin siis menee. Uskon, että tavoitteenikin saavutan ajoissa.

Voimia kaikille! Etenkin Johkulaiselle!

Terkuin Napos

4/21 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vapaapäivä niin tulin heti näin alkuviikosta jo kuulumisianne kurkkimaan..tai käynhän mä usein muutenkin kuulumiset kurkkimassa, mutta kommenteille ei jää aikaa niin nyt aattelin ihan kommentoidakin taas pitkästä aikaa ja laittaa hiukan omiakin kuulumisia siinä samalla ;o)!

Mulla on taas tsemppi päällänsä ja aion sen myös pitää..viime viikot on ollut vaikeita, kun itsekuri on ollut jossain ihan hukkapiilossa ja on tullut lipsuttua, mutta nyt aion yrittää pitää tämän tsempin ja itsekurin maisemissa hiukan kauemmin:o)!

Aamun aloitin jo terveellisesti ja merkkasin pisteetkin ylös..eilen päivitin pv:n cd-rompulle uuden vaa´an antamat lukematkin ja mittailinkin itseäni, kun vihdoin sain taas mittanauhan..tosin tuo mittailu ei ole oikein mun juttu, kun mitat heittelee niin hirmusti eli en osaa mitata samoilta kohdin vaan mittaan mistä milloinkin vissiin sitten ;o)!

Cd-romppu antoi pistemääräksi 25pojoa..huih..ikinä en oo tainnut niin paljon pisteitä syödä ja tuskin syön nytkään, sillä vaikutusta on varmaan tuolla työnlaadulla, johon vastasin pääosin liikkuvaa työtä, osin seisomatyötä ja juuri noinhan se meneekin, sillä 8tunnin työpäivän aikana istun ainoastaan ½tuntia ruokatauolla ja 2 kertaa kahvilla n.10min, mutten mä silti rupee tuommoisia määriä syömään vaan aion pitäytyä siinä 20-22 pisteessä ;o)!

Kohta lähdetään reippailemaan neidin kanssa ja haetaan isoveikka kerhosta kotiin tai neitihän istuu rattaissa ja minä lykkään ja huomenna meinaan mennä taas vesijumppaan ennen töiden alkua, jotta tulis taas hiukan tuota liikuntaakin kehiin..toki käyn koiran kanssa päivittäin pienillä lenkeillä, muttei niissä paljoakaan kuluta, kun koira on nokka kiinni joka puskassa yms. ;o)!

MINLEE:Kiitos taas päivityksestä :o)!

ALLAKKA:Hienoa, että tuli miinusta..vähäkin on aina pois ja sulla ei sitä niin kovin enää tarvii tullakaan ja silti laihdut ;o)!

EMO:Hienoa, että juoksukausi on taas korkattu..toivottavasti siitä tulee taas tapa..tsemppiä :o)!

Eipä mulla nyt taas muuta, kun kaikille oikein mukavaa ja kevyttä viikkoa sekä kovasti tsemppiä :o)!

~köris~

5/21 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vautsi vau Napos..hieno pudotus ja mahtitsemppi päällä..jatkahan samaan malliin vaan :o)!!

~köris~

Vierailija
6/21 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa nyt mitään pitkää kirjettä ruveta rustaan.Paino oli tänä aamuna 80,5kg,eli -500gr edellisviikkoon.Pikkuhiljaa alkaa ruoka maistuun,mut aika kaukana ollaan siit oikeasta syömisestä.Tsemppiä kaikille meille sisunaisille.Mie ny vaan käyn tänne ilmotteleen painon,sit kunhan on parempi fiilis,niin tuun jakamaan kuulumisia.....

7/21 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ennen nukkumaan menoa päivän tunnelmia kirjaamassa eli päivä sujui mallikkaasti..kaikki pisteet kirjasin kiltisti ylös ja pisteitä kului 20, koko päivänä en myöskään syönyt herkun herkkua, jee :o)!

Lisäks tuli käytyä 2 kertaa kävelemässä..päivällä 50min. lenkki rattaita työntäen ja illalla vielä 40min. reippaampi lenkki ihan yksin :o)!

Huomiseksi on jo ruuat laitettu valmiiksi ja pitäis vielä niistä pisteet merkitä rompulle tänään ja aamulla vien esikon kouluun, toiset lapset hoitoon ja menen vesijumpan kautta töihin ;o)!

JOHKULAINEN:Kovasti tsemppiä ja jaksuja sinulle :o)!!

~köris~

Vierailija
8/21 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lukema oli 90,5kg eli miinusta 700g, tyytyväinen olen. Nyt olen kyllä ahkerasti lenkkeillytkin ja pisteet on pysynyt suurin piirtein oikeissa määrissä!

Tsemppiä viikkoon ja punnituksiin!

Vierailija
9/21 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en tosiaan enää pistä noita mahtiviikko tavoitteita, todellinen pudotus oli 200grammaa 1,4 kilon sijaan.....

EMO: Hyvältä kuullosti sun lenkki. Tulin itse just kuntoplus-sivujen ohjelman mukaiselta lenkiltä (25minsaa juoksua 2 minsaa kävelyä ja 10 minsaa juoksua + loppu ja alkukävelyt). Syke pyöri siinä 152-155 tienoolla, sitä alemmaksi en millään saa, tuolla vauhdilla jaksaisin tosi pitkään ja olo on parempi kuin yleensä kun olen mennyt varmaan siinä 165-170 sykkeillä. Testasin tuossa vatsalihaksia tehdessäni, että miten ylös syke nousee, yli 190 mentiin, että mun maksimisyke on varmaan aika korkea. Muutenkin EMOLLE tsemppiä, mä tiedän tunteen kuinka paljon nämä jatkuvat huonot viikot kuluttaa. Lopulta on sellainen olo, että ei oikein uskokaan enää pystyvänäsä laihduttamaan pysyvästi. Nyt pitää löytää uskoa ja keksiä uusia motivaation lähteitä!

HYVÄ; HYVÄ NAPOS! Tsemppaa oikeasti kun näkee, että noita kunnon pudotuksia tulee- mä kans!!!

KÖRIS:Ihmettelinkin joku päivä kun ei ollut sua näkynyt täällä. Kiva,että olet tsemppi-fiiliksissä- niin mäkin=)

HIENOA myös POMMERIINA;JOHKULAINEN ja ALLAKKA! Kun suunta on oikea pitää olla tyytyväinen. Oliskin varmaan hyvä tehdä sellainen päätös, että joka viikko on miinusta, sama kuinka paljon, mutta miinusta kuitenkin. Sen ei luulis olevan niin vaikeeta......

Mun tulokset:

Viime viikko: 79,9kg

Nyt: 79,7kg

Pudotusta: -200g

Ororo

Vierailija
10/21 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuh.. ensin nämä lukemat:

viimeviikolla 93,4

tänään 92,6

pudotus: -800g

Nyt onkin muutama viikko menny aika isoilla lukemilla alaspäin..mutta eiköhän tuo tahti vielä hiljene, tai tasaantuu ainakin! Tää on tätä alkua vaan..kyllä se pisteiden lasku taas jossain vaiheessa alkaa tökkimäänki ;) mutta jatketaan, jatketaan..

Hyviä tuloksia oli muillekin tullut! Hyvä!!!!

Ja enpä sit ensiviikosta tiiä, tuleeko mimmosia tuloksia. Olen nimittäin tulossa (tullut) kipeäksi! Mies on myös kipeenä. Se itseasiassa enemmän ku minä, mut kyllä mullaki hieman taitaa lämpöö olla, ja kurkkukin alkaa olla aika kipeä!! Höh.. tää on just tätä.. kun alkaa mennä hyvin, niin sit tulee takapakkia.. mut.. " elämä on" !!

Johkulaiselle piti sanoa, että kovasti paljon tsemppiä vastoinkäymisistä huolimatta!!! :( Mutta kyllä sisu-siskot susta huolen pitää!!! :)

juups.. eipä taida nyt muuta tulla mieleen.. mutta palaillaan jos on aihetta :)

N

Vierailija
11/21 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitit jo nyt viikolle 12 asetetun välitavoitteen. hyvä hyvä.

Voisiko uusi välitavoite , vkolle 12 olla 89 kg ? (eli 450 g/vko. Ennestään sinulla oli tavoiteena 400 g/vko, ja tämän vuoden puolella on toteutuma ollut 900 g/vko, eli periaatteessa välitavoite voisi olla vaikka 86 kg ...)

Omaa napaa....

PAinossa ei ole tapahtunut mitään sitten viime viikon lukeman. Vaaka näytti aamulla siis samaa 76.9 kg kuin viikko sitten. Se on näköjään ihan pivästä kiinni tuo minun tulokseni. Maanantai illan lukema olisi periaatteessa antanut eilisaamulle paljon alhaisempia lukemia, mutta enpä sitten muistanut aamulla mennä vaa' alle. Ja toisaalta viikonloppuna vaaka näytti reilumman puoleista plussaa. Eli otapa siitä sitten selvää.

Hissukseen siis mennään, mutta mikäs kiire tässä mihinkään on.

Minlee

Vierailija
12/21 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinhän tuo taisi käydä, että tavoite saavutettiin jo nyt.. Itse olin ajatellut seuraavaksi tavoitteeksi jotain 91 (kun en tykkää liian tiukoista tavoitteista..) mutta laitetaan vaan se 89. Se on ihan ok.

Tänä aamuna vaaka näytti nimittäin jo 91,8!! siis ei oo totta! Epäilyttävän nopea tippuminen!! Ja varmistin että vaaka todella on tasapainossa ym ym.. No, outoa on, ei voi mitään. Mulla kyllä menkatki (taas jälleen kerran) alkoi, että jos eilen sit oli jotain lisäturvotuksia, ja tänä aamuna ne oli tipotiessään.. juuh..tosi uskottavaa.. No, oli mitä oli.. kyllä se tästä vielä tasaantuu..kai.

Pisteistä sen verran, kun Köris niistä mainitsi, niin mullaki on se 22/päivä. Kun tässä ihan vaan kotona olen.

Vierailija
13/21 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki Sisunaiset!

Tulin taas ilmoitautumaan pienen tauon jälkeen. Viimeksihän kirjoittelin, että ei olla oltu terveenä ja siksi painonhallintakin pielessä. No samaa rataa vaan jatkunut siitä asti. Vauvalla oksennustautia, korvatulehdusta ja yskää. Itselläni keuhkoputkentulehdus ja korvatkin oireilleet ovat. Tuorein tauti oli tämä " mukava" noro-virus, josta olen nyt toipumassa. Luulin, että se vie hengen, kun niin pitkään sai oksentaa ja tukehtua meinasin :( Onneksi jo helpottamaan päin. Mieskin sairasti tämän saman, mutta vauvalla oli joulukuussa jo, joten hän ei ole vielä näyttänyt sairastumisen oireita. Rukoilen, ettei vauvalle tulisi taas tällaista tautia, on niin raju oksennus- ja ripulointitauti.

Liikkumiset ovat olleet NOLLA viimeisen 2 kuukauden sairastelujakson aikana, no mitänyt töissä saan välillä huhkia, mut eihän se mitään liikuntaa ole. Varmaan kunto laskenut ihan nollaan! Saa sitten nähdä nouseeko tossu yhtä reippaasti kuin silloin aiemmin. Juosta enmeinannut nyt ekalla lenkkikerralla näin pitkän tauon jälkeen. Viikonloppuna meinasin lenkkipolulle jo karata, mikäli olo on kohdallaan. Tänään olen jo aamupalan voinut syödä ja huomenna pitää takas mennä töihin, joten parasta vaan nyt tervehtyä tän päivän aikana.

Paino: ennen tautia 58,7kg (otetaan tämä viralliseksi listatulokseksi)

Kävin äsken aamupalan jälkeen vaa' alla ja se näytti 56,9kg. Aika riutunut on olo, mut kyllä se tästä :) Samalla katsastelin vartaloani alusvaatteisillaan ja tulin siihen tulokseen, että kiinteytymään pitäs aika vauhdilla ruveta, jos meinaa kesällä iljetä julkisella rannalla näyttäytyä uimapuvussa. Mites muuten muilla, joilla on raskausarpia, oletteko kesällä peitelleet niitä vai vaan urheasti antaneet olla esillä. Ja tuijottaako ihmiset niitä? Minusta kun tuntui, että käydessäni kylpylässä kaikki toljottivat minua ihmetellen, mutta nehän on ihan luonnollisia, vaikka eivät niin kauniita olekaan :( Reisissä on niitä vähän ja niitä ei oikein voi peitellä uimapuvulla niin ikävää, jos muiden täytyy niitä kytätä! Argh :(

Johkulaisen ikävät uutiset luin tuolta aiemmasta pinosta. Tsemppiä vaan käydessäsi läpi tuota ikävää vaihetta. Ero ei ole ikinä helppo, mutta voit katsoa tulevaisuuteen ja ajatella, että kun se on ohi niin helpottaa. Olet varmasti onnellisempi omillasi, kuin suhteessa, jossa ei ole kaikki hyvin. Pärjäät varmasti hienosti, koita jaksaa :)

Sitten useat Sisunaiset olivat saaneet hienoja tuloksia aikaan, mahtavaa! Oikein huomaa miten koko palsta on herännyt eloon, on tullut uusia pinoja ja sisunaisillakin vaan miinusta puntarit näyttää -KEVÄTTSEMPPI ON PÄÄLLÄ :) Hienoa!

Nyt jos jotain ruokaa katselisi suuhunsa, vaikka ajatuskin ellottaa... Mutta pitäähän se syömään ruveta jossain vaiheessa :) Tulen taas kommentoimaan paremmalla ajalla!

~Henniina

Vierailija
14/21 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Nolaana tavoitteeseen pääsystä. Hieno juttu.

Noi ykä/vatsataudit on hirveitä. Toivotaan että teidän vauvalla oli tämä sama jo joulukuussa ja nyt selviäisi sairastumatta.

Mulla taas tuli viime raskauden aikana suonikohjuja näkyviin toiseen jalkaan ja nyt tuntuu että välillä ne vaan pullottaa vielä enemmän. Harmittaa kun mä tykkään käyttää tosi paljon hameita ja sellaisia jotka on just tohon polven yläpuolelle niin noi suonikohjut tulee näkymään :(( Pohkeeseen uluttuvat hameet ei sovi mulle. Mun pohkeet on niin paksut ja kun mä olen tällanen lyhyt niin vähän lyhyempi hame tekee paremman vaikutelman. Harmittaa. Noi raskausarvethan aikaa myöden onneksi vaalenee vaikka ei ne kokonaan häviäkkään. Mulla on varsinkin rinnoissa niitä ja muutama löytyy vatsan seutuvilta. Mutta enemmän mua harmittaa noi suonikohjut kuin noi raskausarvet.

Vierailija
15/21 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut mitään tsemppiä päälle sen polvijutun takia. Edelleen pitää joka ilta kivun kanssa kävellä. Liikunnat on nollassa. Nyt en ole edes saanut aikaiseksi päiväkirjan täyttämistä ja tietäähän sen miten siinä käy... Syötyä tulee ihan liikaa...

Eli mulle ei tulosta vielä tällekkään viikolle.

Kaikille muille mahtavat tsempit.

Vierailija
16/21 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko mennyt todella hyvin, pisteet on pysynyt aisoissa ja lenkkeilly olen melkein joka päivä! Eilen illalla sitten kauppareissulla lapset halusivat mäkkäriin ja minä taistelin itseni kanssa todella että en ota hampurilaisateriaa, selkäranka piti ja valitsin salaatin ja olinkin tyytyväinen itseeni siihen asti kunnes menin mäkkärin sivuille katsomaan kaloritietoja että osaan lskea pisteet ja mitä halvattua..söin fiesta salaatin ja hemmetti soikoon siinä oli yli 600 kaloria, kyllä meni hermo:( pieni asia mutta ärsytti ja ärsyttää vieläkin, miten siinä voi olla niin paljon kun esim kanasalaatissa oli vaan joku 190 kaloria!No siinä sitten samaan tuskaan vetelin lasten lauantai pusseista kaikki salmiakit, voih!

No ei se nyt auta ku päästä tästä yli ja lähteä lenkille. Isompi menee kaverin luo leikkimään niin ajattelin tuon 4 vuotiaan ottaa pulkkaan ja kiertää lenkin!

Onpas täällä muuten hiljaista, miten teillä muilla menee ja meneekö teillä noin pienestä elämä sekasin????

Vierailija
17/21 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kauan vei Lahden seudulla saada laajakaista sisälle mökkiin. :) Enkä ole oikein mistään päässyt näitä päivittämäänkin eli pölähdän kesken kaiken joukkoon taas mukaan!

Muutimme vuodenvaihteessa ja eilen tosiaan saimme netin taas piristyttämään elämäämme. Painotietoja laitan maanantaina, niin tiedetään, missä mennään. Olen aloittanut kuntosali-harrastuksen - olen käynyt nyt pääasiassa ryhmäliikuntatunneilla noin kolme kertaa viikossa. Omaohjaaja laatii minulle pian oman kuntosaliohjelman, niin ehkä rautakin alkaa kevään mittaa liikahtamaan. :) Otin oikein jäsenyyden salille. Sali on tuossa kilsan päässä kotoamme, joten helppo tulla ja mennä. Miehen epäsäännöllinen työ ja pitkät työpäivät rajoittavat tietysti hommaa jonkin verran. Samoin ne neljä muksua. :) Lenkillä olen pyrkinyt myös käymään vähintään kolmesti viikossa,- yleensä 40-60 minuutin reippaan kierroksen teen. Täällä on kyllä erimahtavat maastot tuonne Pohjois-pohjanmaan aakeisiin laakeisiin tottuneelle. Ihan ollaan oltu ihastuneita Salpausselän maisemiin! Ja toivottavasti kiintymys tästä vain syvenee.

Painon pitäisi olla alle 70. Olen kolmatta viikkoa omaohjaajani laatimalla tarkalla dieetillä - vielä ainakin pari viikkoa tätä edessä! Tunnen kyllä olevani elämäni kunnossa! Ilman herkkuja (sokeria ja roskaruokaa) olen ollut vuodenvaihteesta asti - hyvä fiilis siitäkin, kun olen näin pitkään onnistunut siinäkin asiassa! Maaliskuun loppuun olen herkuitta - sitten mulle räätälöidään oma karkkipäivä esim. kerran viikossa. Hauskaa! :)

Mutta palailen maanantaina seuraavaan pinoonne kertomaan lukemat. Ja muutakin. Reipashenkistä uutta vuotta minunkin puolestani! Toukokuu on nopeammin kuin uskallamme kuvitellakaan... ;)

unnika, nyt Päijät-Hämeestä

Vierailija
18/21 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

nyt sitten on tainnut vko vierähtää ns. aloituksesta.

Päivällä homma pysyy hyvin hanskassa... mutta

illalla... mitä ihmettä keksin itselleni mielekästä

tekemistä mussutuksen sijaan... :D

Paino Viime Su 80,1kg

Paino Ny Su 79,3kg

Muutos MIINUS 0,8g

Tästä se kai sitten lähtee mopo puksuttamaan

ja toivottavasti pääsen tuohon tavoitteeseen

ja saan lisää virtaa kintaisiin...

Onnea kaikille pudottaneille :D

Volga

pikaisesti ennen aamupalaa...

19/21 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli mun vaakapäivä ja se näyttikin kivoja lukemia :o)..vaaka näytti 79.8kg eli pudotusta tuli 1.4kg ja oon kyllä tosi tyytyväinen :o)!

Nyt ei ehdi enempää..kaikille mukavaa alkavaa viikkoa ja kovasti tsemppiä :o)!

~köris~

Vierailija
20/21 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla hienoja tuloksia edelleen. Ja Unnikan ohjattu elämä kuulostaa hienolta!

Itsellä on syönnit mennyt tällä viikolla parina päivänä höpsis, joten huominen puntarille nousu hieman hirvittää, mutta ei auta. Huomiseen siis!

Napos