Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille lähetetty tälläista kommenttia, kun olette laittaneet ostoilmoituksen??

21.01.2008 |

Voi luoja, että joku viitsii puuttua/seurata toisten halua ostaa lapsillensa vaatteita. Vastasin tuohon alla olevaan viestiin, että " tähän en viitsi edes kommentoida" .

Kun teille tarjotaan vaatetta, jota syystä tai toisesta ette halua ostaa, niin perusteletteko vastauksenne syvällisesti? Minä en, vaan kiitän tarjouksesta ja kerron ettei ollut mieleistä. Tähän en nyt viitsi laittaa, miksi en tuon myyjän vaatteita huolinut, mutta häntä taisi alkaa ottamaan päähän aika lailla. Eikö ihmisillä ole muuta tekemistä kuin kytytä toisten tekemisiä?

" Kannattaisiko pitää pientä taukoa ilmoittelussa vauva-lehden sivuilla. Minusta tuntuu, että uudistata ilmoituksesi miltei päivittäin tai ainakin viikoittain ja valitat, että viimeksikään ei tullut mitään tulosta. Itse asiassa tarjosin muutama viikko sitten paria paitaa, mutta eivätpä kelvanneet. Oliko hinta liian kova? No, se vaan on niin, että Mersua ei saa Ladan hinnalla; ja sama pätee vauva-lehdesäkin. Sinuna menisin siis kauppaan ostamaan mieleisiä, kun vauva-lehti ei näytä Sinun kohdallasi toimivan haluamallasi tavalla."

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuota saanut, mutta tälläisen kyllä

" Mitä pyydät kuvia, kun et vastaa. Et ilmeisesti ole ostamassakaan vaan haluat vaan katsella kuvia."

Ja tämä sen jälkeen, kun en 5 tunnin sisällä kuvan saapumisesta ollut vastannut...

Vierailija
2/8 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sellainen taas liikellä jota harmittaa kun ei saa tavaroitaan kaupaksi. Jos huomaa että on saman ostajan ilmoitus jolle on jo tarjonnut, niin miksi enää laittaa yhtään mitään viestiä? En varmaan minäkään vastaisi tuollaiselle yhtään mitään.

Olen vaan aina vastannut, jos on tullut paljon tarjouksia, että kiitos tarjouksesta, mutta tällä kertaa päädyin toisen myyjän tarjoukseen tms. Sen enempää perustelmatta, mutta mulla se on usein miten tietenkin ollut se hinta (ja kunto) mikä on ratkaissut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ihmiset voi istua peppu homeessa koneen ääressä joka minuutti.

Jos etsii esim. tietyn merkkistä vaatetta, ei se tarkoita, että pidät merkin jokaikisestä kuosista ja väristä. Toiseksi myyjän kuvat kertovat paljon; onko vaatteet silitetty, onko kuva tarkka ja värit kohdallaan yms. Ja tuossa mainitussa tapauksessa ei hinta ollut esteenä, vaan muut asiat.

Rose:

En ole tuota saanut, mutta tälläisen kyllä

" Mitä pyydät kuvia, kun et vastaa. Et ilmeisesti ole ostamassakaan vaan haluat vaan katsella kuvia."

Ja tämä sen jälkeen, kun en 5 tunnin sisällä kuvan saapumisesta ollut vastannut...

Vierailija
4/8 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hyvä, jos saa edes jonkinlaisen vastauksen. Perusteluja ei tarvitse laittaa. Monesti käy niin, että laittaa viestin, johon liittää ison määrän kuvia ja selitykset eikä vastaanottaja vaivaudu edes laittamaan " kiitos, mutta ei kiitos" . Se ei paljoa vaatisi, ihan normaalisia kohteliaisuutta.

Vierailija
5/8 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans ärsyttää, että jotkut ei viitsi vastata ettei kiinnosta ! Mulla ollut useampia myynti-ilmoituksia ja paljon tullut yhteydenottoja, jossa pyydetty kuvia ja lisätietoja ja sitten ei ostajaehdokkaasta enää kuulukaan mitään...ei lyhyen viestin kirjoittaminen paljoa aikaa veisi.

Vierailija
6/8 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli vastannut tarjoukseen!

En ymmärrä miten kenellekään kuuluu ilmoitusten seuraaminen. Jos joku haluaa, niin voi päivittää myynti/ostoilmoituksen vaikka joka tunti. Ei kai sitä missään ole kielletty!

Vierailija
7/8 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miikkels:

Mua kans ärsyttää, että jotkut ei viitsi vastata ettei kiinnosta ! Mulla ollut useampia myynti-ilmoituksia ja paljon tullut yhteydenottoja, jossa pyydetty kuvia ja lisätietoja ja sitten ei ostajaehdokkaasta enää kuulukaan mitään...ei lyhyen viestin kirjoittaminen paljoa aikaa veisi.

Vierailija
8/8 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sinä, Juisku, olet toiminut juuri niin kuin pitääkin, kohteliaasti ilmoittat, että ei kiitos, jos et halua jotain tarjottua ostaa. Jos haluaa juuri jotain tiettyä, tietyn kuntoista ja hintaista, niin tottakai voi uudistaa ostoilmoituksensa vaikka kuinka usein, jotta saisi, mitä haluaa! Tosi tyly se saamasi viesti, ei tunnu ollenkaan asialliselta.

Ja tähän toiseen juttuun on pakko kommentoida, että apua: on päiviä, jolloin en käy lähelläkään tietokonetta! Tosin jatkossa ei taida sellaisia päiviä enää olla paitsi loma-aikaan, mutta silti 5 h on aivan liian lyhyt aika, että ehtisi kommentoida kuvia kaikilta muilta töiltään.

Itse olen ainoastaan myynyt vauva-palstan kautta, ja vielä niin, että joku on halunnut ostaa ja laittanut ilmoitukseensa puhelinnumeron. Olen sitten soittanut, ollaan sovittu treffit ja vielä tehty kaupatkin. Tosin ihan pikkuostoksista ei kannata varmaan tapaamisia järjestää, mutta olen myynyt muuta kuin vaatteita. Kerron vaan siksi, että jatkossakin ihmiset laittaisivat numeroitansa :)