Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*¨*¨* 3-kuumeilijat viikko 4 *¨*¨*

21.01.2008 |

Hyvää uutta viikkoa kolmoset!!!

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtavasti kirjoituksia viime viikolla =)

Luin kyllä kaikki, mutten nyt ehdi kommentoimaan...

Ihanaa kun tuli lunta ja aika paljonkin vielä =) Josko se talvi nyt sitten vihdoin ja viimein tulisi.

On: Piinaviikko alkoi... Nyt jotenkin jännittää taas, vaikka on kuitenkin sellanen tunne että ei taaskaan onnistu... Ei oikeestaan oo ollu mitään tuntemuksia, kohdun alueella pientä painetta vain ja rinnat vähän arat, mutta samat oireet on aina ennen tätiäkin... Jään vaan odottelemaan loppuviikkoa.

mp73, yk 15, kp 24/n.30

Vierailija
2/56 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa piinaillaan, ei hirveästi mitään oireita joita ei voisi tulkita sekä kuukautis että raskausoireiksi, pakko siis odottaa ja odottaa.

Tuleepa siis pitkiä päiviä, olen kyllä aika varma, että en ole raskaana. Ikävä kyllä =(

Meillä on pari astetta pakkasta ja lunta sataa hiljalleen, jotain mukavaa siis =)

Mutta työt kutsuu!

Rilla-ma-rilla kp26/ 26->

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piinailua myös täällä... Kp 21 tai 22/28-29 täällä menossa. Jatkuvasti mietityttää miten käy. Ei tällä tavalla ainakaan raskaudu jos koko ajan mietin. Plaah... Täällä sataa vettä... :( Ei pääse edes ulos pienten kanssa. Eilen kävin kävelyllä pitkästä aikaa ja nyt on niskat jumissa ja huippasi aamulla.

Viime yönä kävi niin, että 1,5-vuotias EI herännyt klo 02 niinkun tavallisesti, vaan minä. Ilmeisesti on jäänyt " päälle" tuo yöheräily mullekin. No, heräsi sitten klo 03. Minä sitten tunnin siinä valvoin kahden jälkeen kun en saanut unta, ja mies kuorsasi... En pystynyt nukkumaan. Mutta kai siinä kolmen jälkeen sitten nukahdin. Ja aamulla herättiin siinä klo 8, kun esikoinen on maanantait kotona (muuten päiväkodissa ti, ke ja to). Viikonloppu meni ihan plörinäksi kun herättiin vasta siinä klo 9 aikoihin; koko päivän oli ihan lötkö olo. No, kai sitä välillä täytyy nukkua vähän pidempään.

ON: Eilen kp 20 (21?) Vihlaisi jotenkin oudosti alavtsasta kun kumarruin. Ja nippaili illalla. Ja tänä aamunakin vähän on nippaillut. Mutta mistäs sitä tietää mitä tuo on. Ja kauhean kuuma on... Tai lämmöt siis oli aamulla 37,1. Vähän epäilen, että lämmöt koholla sen takia, kun olen valvonut yöllä.

Tsemppiä kaikille piinailijoille! =) Ja muillekin.

Vierailija
4/56 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, näin lauantai yönä unta, että olin synnyttämässä ja poika tuli. Mutta ei ollutkaan kolmas lapsi, vaan toinen... ???!!? Sitten en tiedä minkä takia, mutta tuon unen jälkeen lauantaina mietin poikien nimiä, että mikä sitten tulisi seuraavalle nimeksi. Ja sunnuntainakin sama juttu. Mitähän tämä nyt oikein on?? :D Meneekö vauvakuumeilu nyt vähän överiksi?? :)

Vierailija
5/56 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi kolmannen kuumeilija esittäytyy! Meillä tosiaan on jo tyttö 8v ja poika maaliskuussa jo 4. Nyt sitten pikku hiljaa hiipinyt vauvan tuoksut mieleen!! =) Itse olen 27v. Viime vuonna tuli tuulimuna raskaus, sen jälkeen ajattelin etten uskalla edes enää yrittää..mutta...täältä sitten eräänä päivänä löysin itseni harhailemasta;) Kiertoni on aina ollut hiukan miten sattuu kierto...Mutta suunnilleen n.30-31. Nyt olisi n. 25/30-31. ja tuntemuksia löytyy...tai sitten se on minun mielikuvitukseni joka temppuilee!! ;) En edes tarkkaan muista minkälaisia oireita sitä on...onhan siitä jo aikaa...mutta onpa mukava jollein kirjotella omista ajatuksista.

Vierailija
6/56 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä meneekin tekemään että saisi selvyyttä onko raskaana. No kohdunnipukka on alhaalla ja auki joten kuukautisia nyt vaan odottelen. Ja pitihän se sitten jo sunnuntaina tehdä yksi raskaustestikin mikä oli puhdas nega. Jos kuukautiset alkavat nyt ajallaan niin seuraava ovulaatio onkin sitten matkan aikana eli toisin sanoen se kierto jää välistä kun sukulaisten luona yövytään.

Vähän kyllä harmittaa olisin niin toivonut meille syysvauvaa. Ei kai tämäkään vaan saa mennä liian helposti kun tämähän oli vasta ensimmäinen kierto kun mieskin kuumeili.

Hetken voisi varmaan pitää taukoa tässä palstailussa... En kyllä usko että siihen pystyn ;) eli en teitä hylkää...

kp 27/27-30

Vierailija
7/56 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

täällä vaan roikutaan, vaikka en voi edes viellä piinailla. Luulen oviksen olleen viikonloppuna ja yritystä on ollut yllättävän kiitettävästi.

Onnea piinailijoille!

Peipsu yk3 kp13/24-27 tai jotain

Vierailija
8/56 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kylläpäs täällä on paljon piinailijoita! Koettakaa selvitä! Mä odottelen että vuoto loppuis et pääsis taas kohta puuhiin...

Tosiaan km viime viikolla, mutta niin reilu vuoto oli että neuvolantäti 35 vuoden kokemuksella sanoi että heti voi alkaa yrittämään kun vuoto loppuu, jos ei mitään tulehdusoireita ilmene...

Romutin sit autonikin viikonloppuna...pojat oli kyydissö, mut onneks selvittiin säikähdyksellä...paitsi auto, mut peltiä saa uutta. Selkää kyllä ilkeesti jomottaa...tai tosta lonkkaluun takaa, persuksesta...tais vähän tärähtää...nyt vaan odotellaan vakuutustarkastajan päätöstä, että korjataanko auto vai meneekö lunastukseen, on siinä kiikunkaakun...

Tsempitystä ja plussatuulia kaikille!

Äiti1983 yk 2 kp ???????/28

Vierailija
9/56 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipat! Viime ketjuun laitoinkin itseni esittelyt mutta nyt vasta eilen paastiin tositoimiin :) Pillerit lopetin kolme paivaa sitten ja nyt tassa odottelen etta koska menkat alkaa etta olis edes mahiksia. Karsimaton kun oon niin tietty lopetin ne kesken liuskan ja selkaa on sarkenyt ja kauheita hikikohtauksia on tullut, joten mahtaapa menna hormonit sekaisin :O Jospa se tati nyt kuitenkin pian tulis niin sais aloittaa puhtaalta poydalta :) Viimeksi meni pillereitten jalkeen kaks kiertoa ennenkuin tarppas, taytyy pitaa peukkuja etta yhta nopeasti kavis nytkin. Kauheasti sita pohtii kaikkea etta onko tassa mitaan jarkea ja miten me jaksetaan jne. Niin ja taytyyko ostaa taas yhdet vaunut kun meilla on jo kolmet rattaat, en meinannut saada unta viime yona millaan (sita vahaa mita nyt yleensa saadaan lapsilta nukkua, grrr) kun kaikki asiat vaan pyori paassa. Ihan hassua toisaalta, etta kolmannesta voi olla nain kova vauvakuume :)

Kauheasti tsemppia ja peukkuja piinailijoille!!!!

T:Moonagirl yk 1 ja kp 23/??

Vierailija
10/56 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole paljoa viitsinyt kirjoitella kun ei ole varsinaista kuumeilua vaan tjot. =) Mutta kyllä tässä jo vähän taas jänskättää kun nyt on kp 28 ja tuo kierto on sellaisen 27-33 ollut jonkin aikaa. Oireita ei sinänsä ole, ainoa " oire" on se että ei ole ollut sitä metristä lerssiä otsassa lähipäivinä. Yleensä kun olen äkäinen kuin pieni piru muutamaa päivää ennen kuukautisia. Samoin alaselän polttelu iltaisin on pysynyt poissa...Huomenna tai ylihuomenna pitäisi tulla testit postista, pääsee sitten katselemaan mitä luultavammin kuitenkin sitä negatiivista tulosta.

Vierailija
11/56 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä piinaviikolla eläjiä paljon =)

Juu, minäkin piinailen... mutta oireet meinaa olla hukassa taitaa enteillä tätiä =(

Ei todellakaan oikeestaan mitään, vähän on rinnat ollu arat ja turvoksissa, alaselkää jomottaa ja alavatsaa nippailee välillä. Siinä kaikki. Taitaa olla vielä lentsukin iskemässä on vähän sairas olo, huuliherpes tuli ma ja nyt on tukkonen ja kuumeinen olo, muttei kuumetta. No, ei auta ku odottaa vaan...

Plussatuulia meille kaikille!!!

mp73, yk 15, kp 26/n.30

Vierailija
12/56 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti tuli, testit eivät. Muistinkin samantien kun luukku kolisi, että eihän ne seuraavana päivänä postituksesta tulekaan kun tulevat Suomen ulkopuolelta. Kyseessä siis on Halpa-Testi.fi -niminen firma ja muistaakseni tilatut tuotteet tulevat Ruotsista. Noooh, onhan tässä aikaa odotella... =) Kuukautiset eivät alkaneet ainakaan aamuisella huussireissulla, eikä ole myöskään selkäsärky ja multimaalinen ketutus alkanut vieläkään...

Vierailija
13/56 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin piti vaan sanomani että täällä myös piinaillaan. Mä pölhökustaa tein jo eilen testin - ei mitään järkeä!!! Kp oli eilen vasta 24 ja negahan sieltä tuli. Oireita ei oo ollu kuin aika kovat repäisykivut ja jonkin verran rintojen aristusta, mutta vaan iltaisin?? Aamuisin ei tunnu missään mitään... Nyt yritän malttaa ja odottaa sunnuntaihin asti ennenkuin testaan oikeasti. Jos tästä kierrosta ei tärppää aloitan pistoshoidon... ei se kuulemma oo niin kamalaa kuin miltä se kuullostaa - tiedä häntä. Vähän noloa vain, mä nimittäin olen hukannut ne reseptit! Vaan saahan niitä uudet, senkun pirrauttaa lekurille :o), jos niitä tarvii - toivottavasti ei...

olipas oma).(nen viesti...

Lykkyä pyttyyn myös muille piinailijoille!!

T.Ermeline kp25/30

Vierailija
14/56 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin yritän malttaa mieleni ja testan sunnuntaina jos tarvetta =)

Nyt olis pari iltavuoro niin kai se vähän ajaa taas ajatuksia pois mahdollisesta raskaudesta. PIINAVIIKKO on vaan niin piiiitkä! Testasin jo sunnuntaina negan.

Vierailija
15/56 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kp 28 ja tilasin netistä raskaustestejä, ne on sitten huomenna perillä, saankohan pidetyä näpit erossa niistä, kaippa se olisi vaikka perjantai hyvä päivä testata jos ei tätiä siihen mennessä näy. Yhden viallisen tein eilen ja siihen tuli hailea haamu, mutta kun huomasin tikkua kastaessani, että siinä oli valmiiksi pieni viivanalju niin tuota en nyt sitten voi uskoa edes haamuksi.

Kokeilin oikein sitä kohdunnapukkaakin jo uteliaana, en ole hirveästi tutkinut mutta oli kovin kiinteän tuntuinen ja kiinni, että ainakaan tänään/ huomenna ei menkkojen pitäisi alkaa.

Rilla-ma-rilla *ei usko miten voi neljännellä kerralla olla näin vaikeaa*

Vierailija
16/56 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sorruin testaamaan aamulla. Kröhöm... Eikä kp ole vasta ku 23 tai 24/28. Menin sitten eilen ostamaan Acon10, vaikka jo viime kierrossa vannoin etten tuota merkkiä enää osta. Äääh... No, en tiedä tuliko sallitun ajan sisällä viivapaikka vai mikä (oli kiire), mutta sallitun ajan jälkeen oli taas roskishaamu. Niinpä niin. Taas. Ei tuo auttanut yhtään mitään. Oireita on vaan että rinnat on arat (varsinkin kun kyljellään makaa) ja alavatsaa jomottaa välillä. Mutta eipä noista voi mitään vielä sanoa.

Piinailu jatkuu...

Tsemppiä!

Vierailija
17/56 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi nyt jotenkin stressaan tätä vauvajuttua, kun aiemmin olen ollut ihan tulee mitä tulee tyyppiä. Alotellaan siis vasta tällä kierrolla enkä ole koskaan tikutellut tms. En tiedä mikä siis on? Toisaalta kyllä jännittää mitä tuleman pitäisi kolmen kanssa ja miten raskausaikana onnistuu pikkuisten hoito....pitäs vaan ottaa rennosti!

Rilla-ma-rilla: mistä olet tilannut netin kautta testejä? Mä siis olen vaan käyttänyt apteekin tuotteita (jotka mies on aina hakenut kun olen ollut niin täpinöissä). Onko hinnalla eroa apteekkiin verrattaessa?

t.äiti04ja07 kp5/29???

Vierailija
18/56 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä aluksi muutama sivu, joista saa ovis- ja raskaustestejä:

www.kotitesti.fi

www.mammaksi.fi

www.raskaustesti.fi

www.kotitestit.com

www.halpa-testi.fi

Helppo tilata, yleensä aika nopea toimitus (alle viikko), tulee " anonyymissa" paketissa (ei siis lue firman nimeä tms. kuoressa) ja ihan yhtä luotettavia kuin apteekista ostetut!

Vierailija
19/56 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli jo kaks viikkoo siitä gynellä käynnistä... Ja silloin sanoi, että näyttäis loppukiertoa elettävän! Tätiä ei edelleenkään ja maanantaina tein viimeksi nega raskaustestin. Ei mitään muuta oiretta puoleen eikä toiseen, paitsi että taas hiukset rasvottuu ja finnejä tulee, niinku ennen menkkoja usein. Ehkä mun hormoonitoiminta on niin päin p...tä kuin voi vaan olla! Olis hienoa olla raskaana, mutta tulis jo se täti jos en ole, että päästäis tutkimuksissa eteen päin!!! Tämä on jo tosi piinaavaa...

Mimmi75, 46./35-??.kp

Vierailija
20/56 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...toivottavasti se haamu vahvistuu!!! bd bd bd bd bd