Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PAS:sta ja kiinnittymisestä kysyttävää

21.01.2008 |

Ihan ensinnäkin, moniko täältä on plussannut PAS:sta ja onko ollut lääkkeellinen vai luomukiertoon tehty? Itselläni on aivan mielettömän vaikea uskoa, että PAS voisi tuoda sen odotetun tuloksen (meillä on yhdestä tuoresiirrosta tullut plussa, meni kuitenkin kesken rv 10+1)

Ja sitten kiinnittymisestä... monentenako päivänä PASsista kiinnittymisen voi olettaa tapahtuvan? Meillä alkiot pakastettiin muistaakseni 2 päivän ikäisinä ja nyt sulatus tapahtui maanantaina ja siirto tiistaina.

Torstaina olin tuntevinani samanlaisia teräviä vihlaisuja kuin tuossa plussan tuoneessa tuoresiirrossa, samoin torstaina oli outoa limaista vuotoa (yök näitä juttuja taas). Toisaalta sitä tässä vaiheessa mieli tekee tepposet ja kuvittelee vaikka mitä nippaisuja ja vihlontoja :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta plussaamisesta en voi sanoa mitään, koska itsellä aina vaan negaa tullut joka hoidosta. 4IVF ja 4PAS takana.

Mutta minä olen ymmärtänyt, että kiinnittyminen tapahtuu siirrosta noin 5-6 päivän tienoilla.

Vierailija
2/3 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoresiirron jälkeen v. 2001 oli keskenmeno. 2002 tehtiin PAS, kaksi alkiota siirreettiin, syntyi yksi lapsi. Seuraava PAS tehtiin 2007, samasta alkiosatsista kuin esikoinen. Syntyi yksi lapsi. Molemmilla kerroilla on ollut hormoneja apuna lugeteron ainakin. Loput lääkkeet olen unohtanut.

Joten kohdallani ainakin PAS on toiminut. Tiedon raskaudesta olen saanut verikokeen jälkeen. 2007 siirron jälkeen olin varma ettei alkio ollut kiinittynyt.

Onnea matkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ensimmäinen pas toi plussan ja siirto tehtiin lääkkeelliseen kiertoon. En tiedä minä päivänä kiinnittyminen olisi voinut tapahtua, mutta testasin mammaksin erittäin herkällä testillä haaleaakin haaleamman plussan muistaakseni 9. päivänä siirrosta. Myös oli kaikenlaisia nippailuja ja mahakipuja....toivotaan, että sinullakin ne olisivat nyt sitten merkkejä tulevasta plussasta! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän