Kierukka ollut kaksi kuukautta, vauvakuume iski! Kokemuksia?
Kierukka kaikkinensa yksityisellä maksoi noin 300 euroa. Tarkoitus oli pitää ainakin pari vuotta, mutta nyt 2 kuukauden päästä vauvakuume on iskenyt pahemmin kuin koskaan ja asiat yllättäen loksahtaneet paikoilleen niin, että vauva voisi tulla.
Onko kukaan otattanut kierukkaa pois näin nopeasti? Onko siitä jotain haittaa? Turhaan käytetyt rahatkin vähän harmittaa..
Kommentit (4)
Ja minä olin silloin, ja olen edelleen 100% varma, ettei lapsia hankita enempää. Minä en kyllä kävisi heti kahden kuukauden jälkeen poistattamassa, vaan odottelisin rauhassa tilanteen kehittymistä:)
Kierukka on toiminut hyvin ja tarkemmin ajateltuna se on ollut jo melkein 3 kuukautta eikä ole ollut mitään vuotoja ensimmäistä paria viikkoa lukuun ottamatta ja muutenkin hyvä ehkäisy.
Tilanne on muuttunut, koska aiemmin oli vakavia sairausepäilyjä, joiden aikana ajattelin, että haluaisin vielä kolmannen lapsen, jota aiemmin en ollut ajatellut voitavan tehdä, koska pitää tehdä uraa jne. Tajusin, ettei se ura olekaan niin tärkeä, kun asioita joutuu puntaroimaan vakavimman kautta. Onnekseni asiat eivät olleet niin huonosti kuin pahimmillaan kuvittelin ja raskaus olisi vielä mahdollinen. Tästä johtuu ajatustenmuutos.
Meneehän lapseen joka tapauksessa paljon enemmänkin rahaa.
En osaa kuvitella, mitä terveydellistä haittaa siitä on, että kierukka poistetaan nopeasti asentamisen jälkeen. Mutta kysy lääkäriltä.
Onko ollut sivuvaikutuksia? Miksi et laitattanut julkisella ja paljonko siellä olisi maksanut, satutko tietämään?
Ehkä kannattaisi tosiaan vielä harkita sitä vauvaa, jos pari kuukautta sitten hän olisi ollut vielä epätoivottu (?) Mikä on muuttunut niin paljon parissa kuukaudessa?
Itsellänikin on kyllä vähän sellainen eipäs-joopas-olo, harkitsen, asennuttaisinko kierukan vai en. Esikoinen on yksivuotias.