Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi ei ole tullut vieläkään mummolasta kotiin!

Vierailija
20.01.2008 |

Olimme eilen appivanhempien kanssa eräissä juhlissa, joista menimme suoraan heidän luokseen saunomaan. Itse en ollut varautunut jäämään yöksi, koska olimme puhuneet saunomisesta...

No saunoimmehan me, mutta lapsi (3,5 v.) jäi mummolaan yöksi. Me vanhemmat lähdimme miehen veljen ja tämän vaimon kanssa vielä sikäläiseen pubiin ja minä tulin mieheni kanssa yöllä tänne meille kotiin taksilla.

Aamulla mies soitti ja kyseli miten siellä mummolassa menee ja sanoi, että voivat tuoda lapsen vaikka saman tien kotiin, mutta ei kuulemma käynyt kun oli leikit kesken. Tämä siis appiukon suusta. Kello oli silloin n. 11. Noin tunti sitten mies soitti uudestaan ja kyseli, että jokos se lapsi tulisi kotiin, lapsi itse puhui puhelimessa ja sanoi, että kohta tulen...Anopin kanssa vaihdoin minäkin pari sanaa, ja ei se tiennyt että oltiin jo aamupäivällä soiteltu ja että tuovat sitten jossain vaiheessa.

Ärsyttää! Tähän valui meidän viikonloppumme taas. Ei yhtään yhteistä aikaa!! Eikö ne appivanhemmat tajua sitä ollenkaan?!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit onnellinen. Vittuako jätit?

Vierailija
2/12 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan turhasta motkotat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta kuitenkin venyi ja koitti jo nukkumaanmenoaika ja tulimme tulokseen, että lapsi jää mummolaan ja vanhemmat (miehen veli vaimoineen) lähdemme käymään tuulettumassa. En kuitenkaan ajatellut että menisi koko sunnuntaikin ihan kuralle...

ap

Vierailija
4/12 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitetaan, kun isovanhemmat ei hoida lapsia.

valitetaan, kun isovanhemmat hoitaa lapsia.

MIKÄÄN EI OLE HYVÄ.

Vierailija
5/12 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siks mä valitankin tänne av:lle enkä miehelle (vaikka se tietää et mä jo vähän oottelen) tai saatikka appivanhemmille!

ap

Vierailija
6/12 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin tuo nyt joka viikonloppuinen ilmiö on, vai?

Vierailija
7/12 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta. Kiva on että on huippu-mummo ja huippu-pappa, mutta meillä on muutenkin tosi vähän yhteistä aikaa niin tämä viikonloppu meni siinä mielessä ihan reisille.

Ajattelimme pyytää ensi viikonloppuna yökyläilyä mummolaan, jotta me voisimme miehen kanssa mennä leffaan ja raflaan, mutta taidan jättää myöhemmäksi.

Ap

Vierailija
8/12 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
9/12 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmettiä siinä nuriset? Miksi sitä piti sinne baariin lähteä? Ihan ihme tyyppi..

Vierailija
10/12 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sulla ap ongelmat. Ole onnellinen, että on tuollaiset isovanhemmat! Ei elämässä kaikkea tarvitsekaan niin tarkkaan suunnitella. .

Vierailija
11/12 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä ongelmaahan ei olisi jos olisitte mennyt omaan kotiin koko perhe, eikös? Turha siitä on muita syyttää. Vai kolkuttaako omatunto kun oman baarireissun takia jää yhteinen aika lapsen kanssa väliin? Itse teitte valinnan, turha siitä on muita syyttää. Ja on sitä paitsi äärimmäisen itsekästä kuvitella, että muut toimivat juuri silloin kun te niin haluatte (lapsen kotiin tuonti)

Vierailija
12/12 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miks et mene itse hakemaan lasta pois?

turha muita syyttää jos lapsi teillä määrää..kyllä se tulis kotiin jos sinä olisit äiti ja hakisit sen pois ja asettaisit rajat..