Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko muita naisia joita ei kiinnosta naisten lehdet?

Vierailija
19.01.2008 |

mulle ei ole ikinä tullut mikään muu naisille suunnattu lehti kuin vauva-lehti. senkin lopetin kkun vauvat ovat kasvaneet. Mulle tulee vain tieteen kuvalehti. Mutta en ole mikään nörtti yms muu omituinen, muotia seuraan tarkasti tvstä yms. mutta lehdet tökkii kympillä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ikinä ajatellut että kaikkia naisia kiinnostaisi. Ei itseäni ainakaan kiinnosta.

Vierailija
2/12 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenlehdistä oppii yllättävän paljon naisten ajatusmaailmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen kyllä, jos saan esimerkiksi lainaksi.

Vierailija
4/12 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat lehdet, jotka mulle tulee, ovat Talouselämä ja Kauppalehti.

Vierailija
5/12 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me Naiset, Glamour, Olivia, Kodin Kuvalehti, Kotivinkki, In Style, jenkki-Cosmo, Gloria, melkein kaikki menee =)

Vierailija
6/12 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien naisten ajatusmaailmaa et noista lehdistä opi, ainakaan minuun eivät lehtien jutut sovi sitten yhtään

Vierailija:

Naistenlehdistä oppii yllättävän paljon naisten ajatusmaailmasta.

Vierailija
7/12 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 7 kirjahyllyä :)

Vierailija
8/12 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt, kun ajan käyttö on rajallista, niin ostan aina aika ajoin jonkun hömppä lehden, jonka avulla saan helposti nollattua aivoni ja päivitettyä pikapaloina kaikki julkkisjuorut, sekä uusimmat innovaatiot.

Mutta tilaajaksi en ryhdy - sen arvoisia ne eivät todellakaan ole=)

Vierailija
9/12 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena tilasin Cosmon puoleksi vuodeksi, ja siinä ajassa kyllästyin siihen ihan täysin. Ja vauva-lehdestä oon ostanut irtonumeroita odotusaikana. Luen sanomalehdet ja miehen ja oman alan ammattilehdet. Naistenlehdet vaan on niin tylsiä. Julkkikset huokailevat oman elämänsä oivalluksilla, jotka ei kuitenkaan oo mitään uusia viisauksi

Muoti ja tyyli kyllä kiinnostavat. Seurailen niitä telkan ja live-elämän lisäksi kuvastoja selailemalla. Ja oon etsinyt luotettavan kampaajan ja asiakaspalveluun panostavan putiikin vaateostoille. Niillä pysyn varsin edustavassa kuosissa ilman mitään lehtien tilaamisia.

Vierailija
10/12 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

cosmo on kyllä vihonviimeinen lehti, jonka tilaisi, käsittämättömän vanhanaikainen, sovinistinen jenkkipaskalehti KRÄÄH

Sori, kun sanoin rumasi, mut oikeesti, sehän on ihan karsee.. ;)

Ja nää suomalaiset nyt on muuten vaan tylsiä meikki-kasvovoide -mainospläjäyksiä

Vierailija
11/12 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman alan kirjoja tulee luettua. Lisäksi kaikki psykiatriaan/psykologiaan ja uskontoon liittyvät kirjat kiinnostavat. Luen myös Jehovan Todistajien lehtiä säännöllisesti ihan mielenkiinnon vuoksi.

Kotiin meille tulee Parnasso, Aku Ankka, Hesari, Turun Sanomat ja miehelle pari sosiologiaan liittyvää lehteä. Viikonloppuisin nollaan pääni lukemalla Iltalehden...Tosin sekin on aika turha ja ärsyttävä lehti.

Maailman tapahtumia seuraan sanomalehdistä, televisiosta katson tasan tarkkaan yhden ohjelman lauantai-iltaisin, nimittäin etsiväsarja Monkin.

Vierailija
12/12 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä tekemistä Cosmolla on tässä keskustelussa? Sehän on TEINIEN lehti hyvänen aika sentään, eikä aikuisten naisten lehti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän