Täällä vaikuttaisi olevan todella sairasta sakkia.
Kommentit (6)
Kyllä täällä on osa kirjoittajista jollain tavalla vajaita :(.
Vierailija:
todellakin ihan käsittämättömiä juttuja joillakin! No näin nimettömänä on helppo kirjotella, " mitä sylki suuhun tuo" .
Täällähän kaikki purkaa paineitansa ja nauttii siitä kun saa provoillaan kiistan aikaiseksi!
Kai tajuatte, ettei tää ole todellista elämää, vaan viihdettä. Kyllä minäkin ihan tavallinen, asiallinen ihminen olen tosielämässä. Mutta olen minä silti täällä pari kertaa provoillut ja joskus jopa kokeillut, miltä se tuntuu itsestä, kun sanoo toiselle oikein ilkeästi tms. Ei sellaisia juttuja voi tosielämässä kokeilla, mutta täällä kyllä.
Ja sitten kun ihmisillä on salaisuuksia, niin täällä niitä voi huoletta jakaa, kun tosielämässä ei voi puhua kenenkään kanssa.
Että älkää nyt vaan kukaan lukeko tätä palstaa ilman minkäänlaisia suodattimia. Se se vasta sairasta olisikin...
Voi itku. Juuri sain esseen valmiiksi, jota työstänyt kuudesta asti aamulla. Ajattelin hetken huilata täällä, mutten halua hullujen seuraa.
todellakin ihan käsittämättömiä juttuja joillakin! No näin nimettömänä on helppo kirjotella, " mitä sylki suuhun tuo" .