Ette ehkä jaksa näitä " ollako raskaana vai ei" aloituksia mut pliiis, kommentoikaa!
Eli epäsäännöllisen kierron takia olen jälleen siinä tilanteessa, että toivo herää. En tiedä kumpaa odotan enemmän: että joku lyttää toiveeni ja pudottaa mut jo nyt maan pinnalle vai sitä, että olettekin sitä mieltä, että on saumaa raskauteen... HUOH!
Meillä on siis 3v ja 10kk pojat ja yhdet menkat tuli imetyksen lopettamisen jälkeen. Lopetin imetyksen marraskuun alussa ja mekat alkoi jouluviikolla. Siitä laskien nyt on kp31. Olen iloinen jo pelkästään siitä, että menkat itsekseen alkoi koska edellisen kerran ne piti käynnistää teroluteilla kärsittyäni ensin mekkakivuista kolmisen kuukautta ilman vuotoa. Ongelmia on siis ollut aina ja ikuisesti kierron kanssa, pääasiassa siis heittää nuo kiertopäivät.
Mut nyt on siis kp31 menossa ja ei menkkooireista tietoakaan. Mulla on todella kipeät kuukautiset ja tiedän heti jos menkat on tulossa. Mulla on aina alkanut vuoto aamulla ja jo edellisenä aamuna tiedän, että seuraavana päivänä alkaa, on niin kipeä olo. Mutta nyt ei tietoakaan menkoista. On hullua kun en voi verrata mihinkään nyt mutta ennen raskautta saatiin hormoneilla asettumaan tuo kierto ja silloin se oli 27-28 vuorokautta.
Väkisin vertaan siihen... NO, ehkä vaan kalastelen toivoa kun olisi niin upeaa saada vielä kolmas lapsi. Osaako kenelläkään kokemusta siitä, että raskauden myötä hormonitoiminta normalisoituu ja menkat alkaakin itsekseen (kuten nyt kävi) ja raskauskin sitä myötä voisi alkaa luomusti? Molemmat aiemmat raskaudet ovat alkaneet clomifen-menogon-pregnyl -yhdistelmähoidolla.
Kiitos jos joku jaksaa/viitsii lukea koko stoorin ja vielä kommentoida.
-Outsa-
Kommentit (3)
Eli siis kun olet jo saanut kaksi lasta niin tulisit herkemmin raskaaksi, eli nyt on saattanut tärpätä ihan luomusti. Mulle sanoi neuvolatäti ekan muksun jälkeen että " muistathan että nyt voit tulla sitten herkemmin raskaaksi kun olet juuri yhden lapsen saanut" Näytin varmaan sen mielestä niin hölmöltä teiniäidiltä että katsoi asiakseen varoittaa etten ole taas kohta maha paksuna :D
Tämä siis vain minun käsitys asiasta :)
Olen tämän epäsäännöllisen kiertoni takia tehnyt lukuisia, siis todella monia, turhia testejä liian aikaisin tai muuten vaan turhaan ja tuntuu aivan typerälle edes harkita testin tekoa... Kai se vaan olis pakko. En pääse apteekkiin kuin vasta maanantaina joten ainakin siihen asti saa ihmetellä ellei vuotoa näy.
Onko jollekin käynyt näin eli raskaus alkanut helposti edellisen avittamana? Vai haaveilenko mä nyt oikeesti AIVAN turhaan!!!!???
ap
Se on fifty-fifty;=)