Huulirasvasta vieroitus :)
Tunnustan, olen koukussa.
Riippuvuutta on kestänyt noin 12 vuotta. Päivittäin lisään huulirasvaa arviolta 15-30 kertaa. Minulla on tällä hetkellä noin kahdeksan erilaista huulirasvaa aktiivikäytössä. Varsinkin sosiaalisissa tilanteissa tunnen suurta tarvetta olla rasvattu. En lähde edes lähikaupasta ostamaan maitoa ilman huulirasvaa. Päivä ilman huulirasvaa on ehkä pahin painajaineni.
Miten tästä eteenpäin? Lähipiirini naureskelee, mutta itseäni tämä häiritsee jo aika tavalla.
Kommentit (7)
En voi edes nukkua jos huulirasvani ei ole käden ulottuvilla! Minulla on tuota vedetöntä vitalista mutta tuntuu että sitä joudun lisäämään useammin.. Käytän bepanthenia, tuntuu että se imeytyy paremmin eikä jää pinnalle niinkuin vitalis. Myös blistexiä käytän.
Sitä lisäilin päivän mittaan jatkuvasti. Nyt käytän blistexiä (valkoinen pieni purkki) enää pari kertaa päivässä.
on myös jatkuva huulten nuoleskelu. Onko olemassa mitään tosi pahan makuista huulirasvaa, jota ei tekisi mieli nuolla jatkuvasti pois?
ap
Mutta ei kai siinä sen suurempaa ongelmaa... Lisätään vaan sitä rasvaa. Joka takin taskussa on oma, olkkarissa on, yöpöydällä on. Jos autiolle saarelle sais ottaa vaan yhden jutun, se vois olla vaikka huulirasva!
Sellainen vaaleansininen Labello on hyvää, tosi kosteuttavaa. Hydro Care.
Sitten sattui niin, että kaikki pääsi loppumaan ja lainasin tytön vanhaa. Se oli niin pahanmakuista, ettei sitä monesti voinut laittaa.
Sitkeästi käytin vain sitä (kun oli aivan pakko), enkä ostanut uutta.
Aika nopeasti oltiin siinä pisteessä, etten laittanut kuin aamuin ja illoin. Sitten uskalsin ostaa oman vakio rasvan, jota nyt myöskin laitan vain aamuin ja illoin, jos tarvii!!!
Alku oli vaikea :), mutta yllätyin kuin nopeasti siitä pääsi eroon!!!!
Tuo vaaleansininen labello ei riittänyt mulle, piti olla sitä tujumpaa tummemman sinistä.
Ihanaa kun ei tarvi enää olla riippuvainen.... kop kop kop...
älkää käyttäkö huulirasvaa joka sisältää parafiiniöljyä tai vaseliinia, tämä tukkii ihohuokoset ja näin riippuvuus rasvaan on syntynyt kts. www dermosil piste fi siellä juttu aiheesta : )
Puikkorasvat ovat oikeastikin riippuvuutta aiheuttavia, niissä on kemikaaleja jotka kuivattavat huulet normaalia nopeammin samalla kun rasvaavat pinnan :( Siirry vitalikseen, niin ei tule niin usein tarvetta rasvata.
Juo myös tarpeeksi niin kosteutta riittää paremmin.