Hui kamala!!!!! Olen yksin kotona ja alakerrasta kuuluu askelia!!
tiedän että on varmaan mielikuvitusta mutta silti, hyi että pelottaa.......
Kommentit (11)
mä olen ihan vainoharhainen mutta kävin juuri siirtämässä lipaston oven eteen ja hain puhelimeni :) ei vitsi kun sitä on lapsellinen kun pelkä olemattomia. Nytkin kuulen sellaista laahaavaa ääntä.
pari yötä sitten heräsin siihen kun tunsin käden kädessäni. Käsi tuntui oudon pieneltä ja hassulta muutenkin. Ei pelottanut, mut ei tuntunut kauhean hyvältäkään. Sitten silmieni vieressä kävi pieni valkoinen välähdys. Ei kyllä taatusti ollut kumpikaan lapsistani. Toivon, että olin vielä unessa mutta kovin todelta se tuntui... hui
ALAKERRASTA KUULUI PUHELIMEN PIIPPAUS!!!! EIKÄ MULLA OLE KUIN YKSI PUHELIN!!!!! TÄMÄ EI OLE PILAA!!!!
mua pelottaa nyt ihan oikeesti...........en voi kuvitella tätä!!!!
just ton takii en ikinä omakotitaloon muuttais
Onko se Toshio pahakin tapaus?? Nyt kävi pelottamaan. Se käsi oli NIIN TODELLINEN. Ja ap en voi kuvitellakaan kuinka sua nyt pelottaa. Yhtään en osaa auttaa. Voisitko soittaa vaik jollekin kaverille?
Peloissaan myös mutta vähemmän: 12
Kato selkäsi taakse :) Ei vaan, ei saa pelotella.. Mutta ap, oletko vielä täällä?? Mihin hävisit? Ei kai tapahtunut jotain??????????????????????
Silloin kun olin katsonut Kaunan ja mulle olis sattunu jotain tuollaista, olisin varmaan saanu sydärin. :) 13&15
Olin 12, jota peloteltiin tuolla Toshiolla. Onneksi en kaunoja ole nähnyt.
Miten voit?
Minä kyllä uskon, että yliluonnollisia asioita tapahtuu...
Tai sitten se kutsumaton vieras on tehnyt siitä selvää jälkeä... Heh luultavasti ap lähti katsomaan nelosen kauhusarjaa.
Mullakin on käynyt joskus noin. Onneksi liian kova mielikuvitus loppui, kun tulin äidiksi.
Ota kännykkä viereen niin tulee turvallisempi olo