Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ollut 5v kotona ja aion hakea töitä - kokemuksia miten onnistuu?

Vierailija
18.01.2008 |

Pelottaa jo valmiiksi.... Siis kaksi lasta ja kolme vuotta kotona. Ei työpaikkaa minne palata. Taloushallinnon alalla olen ollut - mikä mahtaa olla työtilanne, palkkaisitko itse pitkään kotona ollutta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntuu alkuun nihkeältä työnsaanti, niin hommaat itses parille täydennyskurssille - viimesimmät tietokoneohjelmat, joita käytetään, jotain muuta viime aikojen taloushallinnon kehitykseen riittyvää. Tsemppiä, varmasti saat alasi töitä!

Vierailija
2/5 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset ovat palkkakuopassa ja etenemismahdollisuudet olemattomat. Ei ne lapset vaan asennevammaiset esimiehet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin suunnilleen samassa tilanteessa (kotona melkein 4 vuotta, kaksi pientä lasta) ja aloittaessani työnhaun olin aivan varma että kukaan ei minua palkkaa. Muutamaa paikkaa hain ja sain vastaukseksi kiitos ei, mutta kolmas tärppäsi. Työnhakuun meni yhteensä reilut 2 viikkoa.

Niin ja taloushallinnon hommissa minäkin... Usko vaan itseesi ja kykyihisi. Ei kaikki työnantajat pidä pienten lasten äitejä huonona valintana.

Vierailija
4/5 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En epäile etteikö jotain lisäkurssia tarvitsisi mutta olen hyvä työntekijä, minulla on hyvä työkokemus ja suositukset. Ei kai koko taustani minnekään ole hävinnyt vaikka äidiksi tulinkin...

ap

Vierailija
5/5 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittauduin henkilöstövuokrausfirman listoille ja ei aikaakaan kun eka paikka urkeni. Pari määräaikaisuutta samassa firmassa ja nyt vakkarina :) Tuo voisi olla sinullekkin hyvä ponnahduslauta uudestaan työelämään.