Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävä rakastunut palavasti epäilyttävään mieheen,vai ylireagoinko ??

Vierailija
18.01.2008 |

Ystävätär otti kotiinsa asumaan kivan näköisen mutta aikas epäilyttävän tyypin. Sillä on lapsia ainakin kahden eri äidin kanssa ja puheiden mukaan kaikki sillat taakse poltettu. Mitä ollaan tuota pariskuntaa nähty, niin tyyppi puhua pajattaa itsestään, sävy on aina sellanen että muut ei oo mitään. Töissäkään se ei ole, kait olettaa että ystäväni elättää jatkossa kun sen kotiin pääsi asumaan.

Huolestuttaa ystävättären kohtalo. Sillä on itsellään lapsia ja aikahuonoja kokemuksia suhteista. Pelottaa ettei tämä tyyppi tee hyvää. Mut mitä voi tehdä? Ei kait ole hyvä idea mennä sanomaan, että JSSAP, vaikka itellä soi hälytyskellot päässä ja kovaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alku oli niin " samanlainen" . Osa ystävistäni oli nimittäin huolissaan kun aloin seurustelemaan ja otin luokseni asumaan " hyvännäköisen mutta epäilyttävän tyypin kanssa jolla on lapsia ainakin kahdelle eri naiselle..." :)

Mutta loppu onkin sitten erilainen. Käy töissä ja tuo rahaa enemmän kuin minä. Ei ole yhtään minä minä tyyppi varsinkaan, jos ystäviäni on kylässä, yleensä enemminkin sulkeutuu toiseen huoneeseen esim tietokoneelle, jotta me saamme " juoruta" rauhassa naisten juttuja.. :)

Vierailija
2/3 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tarkkaile sivusta tilannetta. Toisaalta mitä kauemmin menee, sitä syvemmällä ystäväsi on jutussa. Toisaalta, ei hän sinua rakastuneena usko , menetät ehkä vaa ystävän.

-2-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sun pitää sanoa suoraan mitä mieltä olet ja jos ei siitä tokene tai edes ajattele asiaa niin sitten on hänen häpeänsä.

Minun paras ja rakkain ystäväni on samanainen, juuri pääsi eroon oikeasta kusipäästä jonka kanssa oli liian kauan ja kaksi lastakin hälle teki.

Nyt kun olemme etsineet hänelle oikeaa miestä,niin mitä tekee ystäväni. Retkahtaa ensimmäiseen joka vähänkään on kiinnostunut ja täys paska tuokin on, näin jo 2kk tuntemuksen perusteella.

Olen sanonut suoraan, koska eihän rakastunut ihminen näe asiaa sillälailla kun se on.

Meidän tapauksessa tämä on paljonkin helpompi tapaus luokitella paskaks ku on jo kerenny ystävälleni 2 kk aikana tehdä jos jonkinlaisia temppua.

En voi kun katsoa vierestä kun ystäväni tuhlaa taas kerran elämäänsä ja pilaa lastensa elämää...