Keskustellaan Tommi Nakarista
Kommentit (37)
Tunsin aikanaan yhden Haminasssa asuvan Tommin.
Sillä nyt vaan sattuu olemaan käytössä sama tunnus, mikä sillä murhatulla Annalla oli joskus muutama vuosi sitten. Anna oli siis ottanut tunnuksensa pois, ja galleria antanut sen eteenpäin jollekin viattomalle, joka nyt yhdistetään suotta tähän juttuun...
Käsittääkseni isä oli romanialainen ja Annalla 2 nuorempaa siskoa. Ei mikään " ongelmaperhe" .
35
Eikös se Nakari tukenut jotain pulloja siihen Sussuun? on kai pakkomielle tappaa kaikki joita rakastaa...
Johan se olisi niuvaniemessä jos niin olisi. Olematon impulssinhallinta ja holtittomat raivokohtaukset, luulen mä.
Vierailija:
Johan se olisi niuvaniemessä jos niin olisi. Olematon impulssinhallinta ja holtittomat raivokohtaukset, luulen mä.
lapsena. Siis millaista niillä on täytynyt olla kotona, että kaikista on tullut ihan sekopäitä. Aikuisia ei voi tietysti samalla tavalla sääliä, kauhistuttaa lähinnä. Telkien taa loppuiäkseen tämä Tommikin kuuluu.
No, jospa kolmas kerta jo sanoisi toden ja se pannaan kiven sisään murhasta, niinkuin kuuuluisi.
HS 16.6.1993 kirjoitti:
Itä-Suomen hovioikeus vähensi avovaimonsa surmanneen tuomiota
Itä-Suomen hovioikeus vähensi yli neljällä vuodella mikkeliläisen rakennustyömiehen Tommi Nakarin tuomiota avovaimon surmasta Mikkelissä viime elokuussa. Raastuvanoikeus tuomitsi Nakarin vailla täyttä ymmärrystä tehdystä murhasta ja pienemmistä rikoksista 12 vuodeksi ja 4 kuukaudeksi vankeuteen. Hovioikeus nimesi veriteon tapoksi ja pudotti Nakarin vankeustuomion 8 vuoteen 3 kuukauteen. Hovioikeuden mielestä Nakari ei surmannut avovaimoaan erityistä raakuutta ja julmuutta osoittaen.
HS 3.2.2000 kirjoitti:
Äitinsä tappanut sai yli 10 vuoden vankeustuomion
Äitinsä viime helmikuussa raa' asti surmannut mikkeliläismies tuomittiin taposta ja pahoinpitelystä kymmeneksi vuodeksi ja kahdeksaksi kuukaudeksi vankeuteen Mikkelin käräjäoikeudessa keskiviikkona. Oikeus katsoi syytetyn olleen tekohetkellä täydessä ymmärryksessä. Vuonna 1967 syntynyt Tommi Taneli Nakari tappoi äitinsä heidän yhteisessä asunnossaan iskemällä, pistämällä ja viiltämällä häntä. Vuonna 1943 syntyneestä äidistä löytyi pahoinpitelyn jälkien lisäksi kahdeksan pisto- tai viiltohaavaa.
vakava persoonallisuushäiriö. oiskohan sitten jopa sosiopaatti vai mikä.
persoonallisuushäiriö tyyliin tappava sosiopaatti voi ALENTAA tuomiota :o.
Karsee jätkä, kolminkertainen tappaja.
Nuorin veli vankilassa, keskimmäinen asuu Mikkelissä, yksi siskoista Pohjois-Suomessa, viidestä sisaruksesta ainakin 4 ollut vankilassa
ja ylpeä vaimo varmaan illmoittautuu?
Onko niistä kukaan normaali?Jesse-Juuson ikä?
kiinnostaisi tietää miten hän ajautui tuollaiseen seuraan kun oli käsittääkseni ihan " normaalista" perheestä. Luin suomi24:stä pätkän jossa hän puolusteli miestään. Kieltämättä tulee käsitys että tyttö oli vähän yksinkertainen.