Monta kertaa viikossa urheilet?
Kommentit (30)
kerran viikossa töiden jälkeen jumpassa, lauantaina juoksemassa ja sunnuntaisin kuntosalilla. Menen juoksemaan oli keli mikä hyvänsä, koska olen siihen tottunut.
miten te hoidatte urheilun, jotka liikutte kolme neljä kertaa viikossa?jumppaako kukaan kotona? Mulla mahdollisuus lähteä lenkille tai salille on noin ilta seiskan jälkeen..ja ulkona on kylmä ja sataa.
Urheilen 3-4 viikossa pelkkää juoksua. Tavoite juosta yli 40km viikossa. Kolme lasta, mies aina töissä. Juoksen kelillä kuin kelillä, vaikka sataisi räntää jos en ole sairas, ja myös iltaisin jopa klo 22:een asti, kesällä joskus vieläkin myöhemmin.
Jumpat on jääneet, koska aikataulumme vaihtuvat niin nopeasti että minun olisi hankala säännöllisesti ehtiä jollekin tietylle tunnille, sinne ajamisen & pysäköinnin lisäksi.
169 cm ja 62 kg. Nykyinen urheilutahti taas aloitettu muutama kuukausi sitten, paino kohosi parisen kiloa. täytyy taas juosta lisää ja kovempaa, niin alun painonnousun jälkeen alkaa taas laskemaan.
Maratonaikoinani (ennen lapsia) paino vaan tippui ja tippui, vaikka söin ihanmitävain. Silloin en myöskään koskaan lenkkeillyt aamuisin tai myöhään illalla, koska tuntui etten ollut "vireessä" Nykyään ei ole varaa sellaiseen luksukseen, lähden lenkille heti kun mies ja lapset tekevät jotain keskenään ja minua ei tarvita. Tänään juoksin 10.5 km, perjantaina saman.
165cm ja 51kg
tarkoitus on pitää itseni terveenä ja hyväkuntoisena (muutama lisäkilo olisi ihan tervetulleita)
Kuntosalia,bodypumpia,pyöräilyä ja lenkkiä...
164cm ja 48kg, täyttä terästä ;D.
kerran viikossa 2,5 h tanssiharjoitukset. Lisäksi 1-2 kertaa viikossa lavatansseissa käyntiä, siellä joraamista noin 3-4 tuntia.
175/64
pidemmällä vaunulenkillä n. kerran viikossa. Painan 42 kiloa. Olen alipainoinen, tiedetään, syytän siitä imetystä.
Lisäksi päivittäin 30-60 min kävely.
Mitat 170/73, normaalisti olen painanut 70, mutta olin vielä 2 kuukautta sitten raskaana, ja uskon näiden tästä karisevan.
Syön paljon, joten laihaa minusta ei tule, mutta normaalipainon pyrin pitämään. Kunhan nämä kolme pientä kasvavat, alan taas käydä ohjatuissa jumpissa. Nyt ei oikein ehdi, kun lähimmälle salillekin ajaa 45 min. Onneksi on hyvät jumppavälineet ja -videot kotona!
Pituus 158 ja paino 59. Olen huomannut että paino on ollut nousussa mitä enemmän punttisalilla käyn. Mielestäni olen aika sopusuhtainen, kiinteämpi kuin parikymppisenä (nyt 37 v), jolloin en harrastanut liikuntaa näin aktiivisesti. Muutaman kilon kyllä mieluusti luovuttaisin pois. Valitettavasti ajatustapa on se, että voin syödä herkkujakin kun liikun niin ahkerasti :-P
Tennistä, pilatesta, kössiä, lenkkeilyä. Paino 54 kg ja pituus 161 cm. Punttisalit kierrän kaukaa, kun tuntuu että lihaksia tulee ihan itsestäänkin liikaa...
Pituus 176 cm ja paino 77 kiloa. Liikunta ei laihduta.