Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

New Yorkin kävijät / tuntijat...!

Vierailija
18.01.2008 |

Voisitteko suositella mulle jotain kivoja hotelleja Times Squaren lähistöltä? Mieluummin halpaa kuin kallista, aamiainenkaan ei pakollinen, kunhan on siisti ja edullinen paikka.

Jos joku muistaa jonkun kivan ravintolan jota haluais suositella (Manhattan-Downtown) niin tähän ketjuun. Ruoka saa ihan maksaakin.

Ja shoppailuvinkit myös tervetulleita. En shoppaa mitään merkkikamaa, vaan paremminkin Banana Republic -linjoilla : )

-Kiitti

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon surffaillut hotelleja ja tuo jonkun suosittelema Pensylvania jäikin mieleen ...oli sopivan halpa.

Täytyy vielä jatkaa etsintöjä. Etenkin ravintolapuoli kiinnostaa ...en halua päätyä mihinkään Olive Gardeniin mussuttamaan makaroonia : )

-ap

Vierailija
2/10 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varauksen voi tehdä netissä etukäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä italialainen on Cipriani' s ;-)

Vierailija:

Nostan tän vielä... Joskus on näyttänyt et tämä palsta on kosmopoliitteja väärällään. Oliskohan kukaan heistä eksynyt paikalle?

-ap

Vierailija
4/10 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavaratalo ihan lähellä , samoin iso Old Navy ,Times Square ihan lähellä ym .

Vierailija
5/10 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan Times Squaren lähellä oli kiva ruokapaikka, Virgil' s barbeque muistaakseni. Osoitetta en muista, koita googlella

Vierailija
6/10 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tän vielä... Joskus on näyttänyt et tämä palsta on kosmopoliitteja väärällään. Oliskohan kukaan heistä eksynyt paikalle?

-ap

Vierailija
7/10 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka olisi noita kaikkia yhdessä? Epäilen...

Vierailija
8/10 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ok ja ei mikään hirveän kallis, siitä on ihan kävelymatka Times Squarelle. Ruokapaikkojen nimiä en valitettavasti muista, pari tosi kivaa paikkaa kyllä löydettiin mutta nimet ei tuu nyt mieleen...

Vierailija
9/10 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät suositteluni siis. Kannattaa varata itse netin kautta.

Vierailija
10/10 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kattele netistä hotelleja.

Loistavia (tavallisia, erikoisia, pieniä, suuria, etnisiä yms.) siellä on pilvin pimein, varmasti löydätte sopivan.

Suosikki shoppailupaikkoja löytyy Broadwayltä ja sitten on tietty Duffy' s, Century 21th yms.

Hintatasokin suomen hintoja alhaisempi.

Olen pari kertaa käynyt ja aina on matkalaukku ollut pullollaan.

Jouduin jopa repimään uusista vaatteista hintalaput ym. pois, koska sieltä tuodessa on joku raja, mitä enempää ei saisi ostaa ilman että maksaa Suomessa veroja tms. Ja yhden tutun kassi oli ratsattukin.

Aivan loistava loma tulossa! Olen hiukan kade ;)

Pitäkää hauskaa ja nauttikaa tunnelmasta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi