Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkävihaiset ihmiset! Miksi mitään ei voi antaa anteeksi?

Vierailija
18.01.2008 |

Kuinka jotkut ihmiset eivät voi hyväksyä yhtään harkitsematonta ilmettä tai äänenpainoa vaan jaksavat kantaa kaunaa vuodesta toiseen ja vielä kuvittelevat toisten tietävän syyn?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sinä heille anteeksi heidän pikkusieluisuutensa ja hyväksy heidät sellaisina kuin ovat. Olen aivan varma, että näin omasta elämästäsi tulee helpompaa ja kevyempää :)

Vierailija
2/11 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

teille pitäisi loputtomasti olla antamassa anteeksi, aina vaan!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos henkilöä on loukattu perim juurin sellaisella aihealueella, jota hän ei voi sietää ollenkaan, on todella vaikeaa antaa anteeksi.

Esimerkiksi minulle ei tehdä ohareita ilmoittamatta kuin yhden kerran. En siedä sellaista lainkaan ja yleensä toveruus päättyy siihen.

Vierailija
4/11 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei suostu kertomaan, niin anna olla. Jos hän kertoo sinun loukanneen häntä, niin pyydä anteeksi. Jos anteeksipyyntö ei kelpaa, niin siinäkin tapauksessa unohda koko juttu.

Vierailija
5/11 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Esimerkiksi minulle ei tehdä ohareita ilmoittamatta kuin yhden kerran. En siedä sellaista lainkaan ja yleensä toveruus päättyy siihen. "

Tuollaisia ihmisiä ei kukaan jääkään kaipaamaan.

Vierailija
6/11 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai loukkaavatko ystävät edes toisiansa ylipäätään??

Vierailija
7/11 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa oon itse miettinyt! jouduin itse aika pahasti taannoin tulilinjalle ja järkyttävien sanalisten loukkausten kohteeksi..

Vierailija
8/11 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se jotenkin ylivoimaista ilmoittaa, että on estynyt tapaamasta? Minäkään en pidä siitä, että joudun odottamaan jotain ihmistä tuntitolkulla esimerkiksi kahvilassa. Siinähän ensin huolestuu, että on tapahtunut jotain ja sitten sapettaa jos toinen onkin vain huvikseen jättänyt tulematta eikä vaivautunut ilmoittamaan. Minusta sellainen kertoo välinpitämättömyydestä ja siitä ettei kunnioita toisia ihmisiä.

Vierailija
9/11 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkausia. Se kertoo vaan suunnattomasta itsekkyydestä " Minua on loukattu, en voi antaa anteeksi " MINÄ, MINÄ, MINÄ

Vierailija
10/11 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen antanut... En vain enää halua sitä ihmistä elämääni. Ei kai se anteekisanto sitä tarkoita, että sitten täytyy nähdä toista ja olla tekemisissä. Anteeksi on annettu, mutta eläköön molemmat ihan omaa elämää rauhassa.

Vierailija
11/11 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata olla pitkävihasten kaveri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi