Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paniikkihäiriöstä . .

Vierailija
17.01.2008 |

Kun olen käynyt kampaajalla viimeiset kerrat on meno sinne ollut suorastaan tuskallista koska viimeistään tunnin olemisen jälkeen rupeaa oksettamaan ja tuntuu että vatsa on ihan sekaisin sama esim ratsastustunnille meno . odotan sitä aina ihan innoissani mutta kesken tunnin tuntuu että oksennus tulee ja kamalan paha olo . voiko olla joku laukeamaisillaan oleva paniikkihäiriö tms . olen 35 v 3 ja 5 vuotiaiden lasten parisuhteessa elävä töissäkäyvä ihminen . mikä mua vaivaa ?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä sitten.. tietyissä tilanteissa juuri tulee. Esim just kampaajalla, kahvipöydässä ym paikoissa mistä ei ilman " kiusallista huomiota" pääse poistumaan..

Vierailija
2/3 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet auttaa, mutta elämätapoja kannattaa tarkistaa myös.

Tässä tärkein vinkki: älä salaa läheisiltäsi! Olin aivan järkyttynyt, kun viisi vuotta sitten löysin mieheni aamulla oksentamasta vessasta. Ei vatsatauti, vaan paniikkihäiriö. Mies oli kärsinyt YKSIN yli puoli vuotta! Samana päivänä päästiin päivystykseen ja parin viikon sairasloman aikana serotoniini auttoi.

Tauti pysyy lääkkeillä tosi hyvin kurissa ja arkielämässä tulee harvoin vastaan tilanteita, jotka ahdistaisi miestä. Ainoastaan isot juhlat, sosiaaliset tilanteet, yms. Ainakaan mitään toistuvia arkisia asioita ei paniikki enää vaikeuta, kiitos lääkkeiden.

Tsemppiä! On aivan turha kärsiä enempää ja sun oireet on tosi selvät. Kipin kapin lääkäriin, siellä on hyvää ja toimivaa apua tarjolla. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olen käynyt kampaajalla viimeiset kerrat on meno sinne ollut suorastaan tuskallista koska viimeistään tunnin olemisen jälkeen rupeaa oksettamaan ja tuntuu että vatsa on ihan sekaisin sama esim ratsastustunnille meno . odotan sitä aina ihan innoissani mutta kesken tunnin tuntuu että oksennus tulee ja kamalan paha olo . voiko olla joku laukeamaisillaan oleva paniikkihäiriö tms . olen 35 v 3 ja 5 vuotiaiden lasten parisuhteessa elävä töissäkäyvä ihminen . mikä mua vaivaa ?

Siltä tuo kuulostaa :((

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan