Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mita mielta mun tyokavereista? Ennen kuin jain ekalle aitiyslomalle, olivat tosi kivoja mua kohtaan, aina kyselivat etta miten raskaus sujuu ym.

Vierailija
17.01.2008 |

Nyt olen uudelleen raskaana eikä kukaan näistä edes onnittele raskaudesta! Olivat muuttuneet tuollaiseksi kylmiksi kun palasin tässä välissä takas töihin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole sen tyyppinen ihminen.

Vierailija
2/8 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuin kuuluu varsinkin jos odotit ekaasi. ei ne nyt enään jaksa esittää innostunutta. hei ne on sun TYÖkavereita, ei mitään todellisia ystäviä. En mä ainakaan odottanut töissä mitään huomionosotuksia raskauksistani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos minusta laitettiin liikkeelle joku paha juoru sen jälkeen kun olin jäänyt äitiyslomalle. Esim. mua kävi työkavereita sairaalassa katsomassa, ja vauva sattui juuri sillä hetkellä itkemään tosi paljon. Jos jostain tällaisesta syystä ovat laittaneet juorun liikkeelle ja mua pidetään jotenkin ihan superhuonona äitinä joka ei olisi ansainnut yhtään lasta. Lisäksi olin tosi poikki vauvan ekat kuukaudet kun vauva itki koliikkia ja silloin totesin väsyneenä jollekkin työkaverille että taitaa tämä jäädä viimeiseksi lapseksi.

Eli oisko noista saanut aikaiseksi jonkun juorun nminusta?

Vierailija
4/8 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne varmaan oin susta jotain juoruja laittaneet liikkeelle kun ovathan ne muutenkin outoja ihmisiä...

Se on tosi vakavaa joo jos vauva huutaa sairaalassa tai tuoretta äitiä väsyttää. jessus, mitä luulet. ehkä ne on kylmiä sua kohtaan koska olet vähän hysteerinen tms?

Vierailija
5/8 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän etsin selitystä sille, miksi työkaverit muuttuivat niin kylmiksi mua kohtaan ym. Ei tuollaista voi oikein mennä kysymäänkään, siitähän vasta hullun maineen saisi jos mä oikeesti olenkin vain kuvitellut kaiken.

Vierailija
6/8 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin tekemässä puolen vuoden pätkän töissä ja jäin äitiyslomalle uudestaan niin nyt suoraan sanottuna ei huvita edes palata enää sinne... pieni porukka naisia...

Vierailija
7/8 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää tuollaiset inisijät.. " minua ei huomoioida tarpeeksi" nyyh, nyyh

Vierailija
8/8 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä muuten ihmettele.......