Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäkää mut rauhaan jatkuvilta kyselyiltänne, ihan oikeasti.

Vierailija
17.01.2008 |

Jos meitä joskus vauvalla siunataan, niin sitten voitte vaikka onnitella. Älkää kyselkö parin viikon välein yhdessä ja erikseen, että joko te mietitte perheenlisäystä. Etenkin sinä, joka jatkuvasti kommentoit ikääni, niin please, vähän hienotunteisuutta. En halua kertoa teille koko totuutta, se kai on oikeuteni. En minäkään kyseenalaista teidän päätöksiänne hankkia yhtä, kahta tai neljää lasta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tyhmää sunkin puolelta toi.

Vierailija
2/5 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia voi olla itselleen sielä arka aihe, joten varmaan tekee mieli avautua kaikille puolitutuille!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselijät ovat mukavia ihmisiä, naisia työpaikalta ja ystäväpiiristä. En suoraan sanoen keksi, miten vastaisin jatkuviin kyselyihin, ja ihmettelen, miksi minua yritetään koko ajan ns. herätellä muka miettimään, onko vauvan aika. Herranjestas, kai minä nyt olen asiasta varsin tietoinen! Ja minua ette tästä syyllistä, muutenkin arka aihe.

ap

Vierailija
4/5 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei vamaan oo muiden juttu, mutta mä totesin, että tää maailma on niin paha ja puhdas vesikin loppuu kohta, että en halua tähän maailmaan uusia ihmisiä.

Siis sanoin näin, jotta välttyisin epämiellyttäviltä kyselyiltä.

Toimi. Eivät kyselleet toista kertaa.

Sitten kun saimme vauvan he olivat aidon hämmentyneitä, että mitä!!!

Vierailija
5/5 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala naama punaisena huutaa, että osaan kyllä kertoa, kun olen joskus raskaana, jos edes koskaan raskaaksi tulen!

Niin loppui kyselyt!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi