Kysymys kakkosnaiselle :)
Mitä teet, jos haluat vaimon saavan tietää olemassa olostasi?
Kommentit (13)
mutta minä teen kaikkeni, jottei kukaan saisi tietää.
En minä ainakaan halua. Näin on hyvä.
ja haluatkin yllättäin pitää itselläs koko miehen
jos kuitenkin pysyy vaimonsa kanssa yhdessä? Toisin sanoen saatat munata koko jutun, jos menet paljastamaan itsesi vaimolle.
minä ole kakkosnainen.
satuin löytämään autosta huulirasvan ja aloin miettiä "viestiä" kakkosen olemassaolosta... sanoin miehelle, että onneksi ei ollut huulipuna
Mulla on huulirasva hukassa......
satuin löytämään autosta huulirasvan ja aloin miettiä "viestiä" kakkosen olemassaolosta... sanoin miehelle, että onneksi ei ollut huulipuna
Mulla on huulirasva hukassa......
jätä ens kerralla se huulipuna niin päästään eteenpäin.
Pilaat kolmen ihmiset elämän. Toki näinkin sen jo tavallaan teet. Jos ne miehet olis tosissaan, niin johan ne pystyisi itsekin toimimaan. Ja jos ei pystyisi, niin oletko mieluusti niin nössön miehen kanssa? Ei kannata uskoa niitä valituksia siitä miten kauhea vaimo on, pihtarikin varmaan vielä. Ne jutut on kakkosnaisten korville vain valikoiden keksitty. Why not thave yout cake and eat it, niinkuin engelsmannit sanoisivat.
jos kuitenkin pysyy vaimonsa kanssa yhdessä? Toisin sanoen saatat munata koko jutun, jos menet paljastamaan itsesi vaimolle.
Lähetän nimettömän tekstiviestin netin kautta.
Ootte niin näkymättömiä ettei teidån olemassa oloa näkyväks saa
kakkosia linjoilla