Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palkattiin sitten lopulta siivooja.

Vierailija
17.01.2008 |

Tai siis tehtiin sopimus siivousfiman kanssa. Kiva nähdä miten homma alkaa sujua, joka toinen viikko ois tarkoituksena tulla puhtaaseen kotiin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kohta kaksi vuotta käynyt joka toinen viikko siivooja, on TODELLA luksusta!

Vierailija
2/9 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä firmasta tilasitte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaas nyt, itsekkin olen miettinyt siivojan tilausta kotiini! Paljon tunti veloitus?

Vierailija
4/9 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veloitus 32 eur/h ja siitä saa sit sen 60 % kotitalousvähennyksen. Ei ollut hekä halvin, mutta toisaalta arvioi siivoavansa meidän kämpän hyvin 2,5 tunnissa, monet olis veloittaneet kolmesta tunnista.

Vierailija
5/9 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelen myös itseäni, että olen tajunnut hankkia siivoojan meille. Voin rehellisesti sanoa, että hän on parantanut elämänlaatuani tällä hetkellä ylivoimaisesti eniten. Ihanaa mennä työpäivän jälkeen puhtaaseen kotiin ilman sitä ikuista huonoa omaatuntoa siitä, ettei koskaan ehdi siivota riittävästi ja kunnolla.

Vierailija
6/9 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka siivooja käykin, kyllähän sitä silti joutuu itsekin siivoamaan, eli ei siinä siivoamisesta pääse (valitettavasti), mutta kyllä se helpottaa silti kamalasti. Itse voi ottaa sen siivoamisen vähän rennommin, ei tarvitse ihan joka nurkkaa imuroida tai pestä vessaa, kun tietää että siivooja tekee perusteellisen siivouksen aina joka toinen viikko. Kyllä meillä on kokonaisuudessaan asunto pysynyt paljon paremmassa kunnossa siivoojan myötä, ei ole pinttymiä missään jne. Itse olen niin laiska etten jaksaisi niin tarkkaan kuitenkaan jynssätä paikkoja..

Vierailija
7/9 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että tulen teille siivoamaan, varmaan näilläkin sivuilla on paljon mun asiakkaita mutta enempää en saa kertoa koska meillä on myös vaitiolo velvollisuus!

Vierailija
8/9 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos olit eilen meillä tuota sopimusta tekemässä, vaikutit kyllä tosi mukavalta ja ammattitaitoiselta ihmiseltä! T: Ap

Vierailija
9/9 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole teillä käynyt koska meillä koordinaattori tekee noi asiakaskäynnit ja mitoitukset ja lähettää tekijälle sitten täydelliset ohjeet mitä missäkin asiakas toivoo tehtävän. Hyvä käytäntö! Yleensäkkin asiakkaat on ollut erittäin tyytyväisiä työnjälkeeni, niin lapsiperheet, sinkut, vanhukset yms. Onnea hyvästä päätöksestä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi