Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meneekö kellään muulla laihdutus aina liian pitkälle?

Vierailija
16.01.2008 |

Musta tuntuu, että aina kun alan pudottamaan muutamaa kiloa, niuhotan ja syyllistyn ja ahdistun kaikesta mahdollisesta " ylimääräisestä" syömisestä. Suunnilleen annan itselleni luvan syödä pelkkiä kasviksia ja kun sitten " sorrun" pariin näkkileipään ja pariin mandariiniin niin stressaannun siitä.

Miten hemmetissä mä en voi laihduttaa saamatta samoin tein syömishäiriötä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin mä oon nyt koukussa oksentamiseen enkä tosiaa osaa lopettaa enkä tiiä kyllä et tahdonkokaan...

Vierailija
2/5 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

työntämässä sormet kurkkuun kun tuli syötyä pizzaa.

Juu, ja ikää on 35. Pitäisi hakeutua varmaan jonnekin syömishäiriöisten tukiryhmään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhiljaa musta rupeaa tuntumaan, että syön kuitenkin liikaa ja pidotan sallitua kalorimäärää. Tänäänkin sallin itselleni enään 700ckal.

Tiedän että tämä on tyhmän hommaa, voi olla että saman tuloksen saisin sillä 1000ckalorilla, mutta pelk' ' n että jos en rajoita itseäni älyttömyyksiin, syön vahingossa liikaa.

Vierailija
4/5 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kun itse ainakin pystyn olemaan jopa monta viikkoa etten oksenna.. mut sit jos just syön jotain pitsaa, hampparia tmv niin vessaan menoks ja siit se jatkuu muutaman viikon kunnes taas lopetan.

siks mä en kai tunnekaa et ongelmaa olis.. vaikka taatusti on.

Vierailija
5/5 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oikein rupean laihduttamaan, olen kamalan ankara itseäni kohtaan. Rupean myös samalla liikkumaan yli-innokkaasti. Nyt olen siinä vaiheessa, että olen löysäillyt kolme kuukautta, enkä todellakaan ole enää missään timmissä kunnossa ja jokinlainen ryhtiliike olisi paikallaan, mutta jotenkin ärsyttää jo ajatellakin, että kohta olen taas hirveä nipo. En ole koskaan ollut ylipainoinen enkä alipainoinen mutta siinä normaalin rajoissa hyvin monen kokoinen.