Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä pääsen eroon isosta kasasta siteitä?!

Vierailija
16.01.2008 |

Olen siis kuukupin onnellinen käyttäjä.

Siteitä en voisi enää kuvitella ollenkaan käyttäväni, mutta kaapit pursuavat aivan uusia avaamattomia paketteja :(

Mitä niille voisin tehdä? Roskiin en viitsi heittää, en oikein tiedä kenelle kehtais lahjoittaa, huutikseenko laitan ;)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kehtaisi?

Vierailija
2/10 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjoita vaikka alueesi nuorisotilalle tmv. jossa voivat laittaa ne vessaan esille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käsittääkseni kuppia ei olisi hyvä käyttää jälkivuotoon. Muuten en kyllä tiedä mihin veisit. Ehkäpä johonki yleiseen vessaan? Joku voi tulla iloiseksi.

Vierailija
4/10 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveripiirissä olen vissiin viimeinen kuukuppeilija, joten sieltä rintamalta en siteille käyttäjää saa. Työpaikalla aikani toitotin aiheesta, mutta ei kelvannut ja porukka alkoi jo hieman kattoon kieroon mun " anteliaisuuttani" joten tutuille en ole niitä saanut annettua.

Ei niitä nyt aivan sadoittain ole jemmassa :) Luulinkin että vain yläkerran veskin kaappi täynnä, mutta näyttää niitä olevan jemmassa alakerran veskissäkin..Kyseessä siis n. 10 pkt.

ap

Vierailija
5/10 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lappu mukaan että saa ottaa. Eivätköhän häviä.

Vierailija
6/10 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina korkeintaan yksi avattu ja yksi avaamaton paketti kotona.

Miksi ihmeessä joku ostaisi 10pkt siteitä?

Vierailija
7/10 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hamstrata alennuksesta, koska ne eivät vanhene ja niille on kuitenkin käyttöä vuosiksi eteenpäin.

Vierailija
8/10 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkin tosi hyvä idea! Tulee vain nykyään harvemmin siellä käytyä, mutta sinne ne vienkin.

No eipä tuo määrä minusta niin ihme ole?! Mulla on aikas runsaat kuukautiset, joten siteitä on yösiteestä pikkuhousunsuojaan ja kaikkea siitä väliltä vuodon mukaan. Kertynyt varastoiksi asti, kun tuli osteltua tarjouksista :)

ap

Vierailija
9/10 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä olisin voinut olla avuksi.

Vierailija
10/10 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

15