Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oisko missään vauvalehdessä suht tuoretta vertailua tuplarattaista?

Vierailija
16.01.2008 |

Eri ikäisille sisaruksille, mielellään mahd kapeat rattaat hakusessa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sitten et valitettavasti löydä hyviä ja kapeita tuplia jos kerta parhaita ja kapeimpia vierastat!

onnea etsintääsi!

Sekin tuntuu vieraalta :P. Ap

Vierailija
2/18 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ovat toimineen hyvin. Ovat tosin pääasiallisesti lenkkeily- ja ulkoilukäytössä, joten ei tarvitse joka putiikin ovesta sisään sopia. Autossa vievät kohtalaisen paljon tilaa. Kyntävät hyvin loskassa ja lumella. Itse halusin ehdottomasti vaunut joissa saa lapset työntäjään päin, ovat lämpimät (riittävä kuomu), kestävät ja pestävät kankaat sekä hyvät ulkoiluun.

Jos pääasiallisesti vaunuja käyttää shoppaillessa niin valinta on varmasti joku toinen vaunu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

markkinoiden kapeimmat 72cm, ei ole sellaista rakoa vastaan tullut mistä ei oltais mahduttu.

mulla olisi myynnissä. 1v käytetyt, väri musta, mukaan sadesuoja. hp.280e

Vierailija
4/18 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/18 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on kolmipyöräset ja kapeat

Vierailija
6/18 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kohta 4 vuotta Oran tuplat päivittäisessä käytössä. Käy hyvin vauvalle, itse en ole kantokassia käyttänyt kun se tuntuu vähän ahtaalta, vaan vauva on ollut makuupussissa ja jalkapeite päällä. Leveys on 74 senttiä ja isoilla pyörillä pääsee mistä vain.

Vierailija
7/18 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

erilliset selkänojat ja joo, käy vauvalle. isot ilmakumipyörät ja helppo lykkiä vaikka sohjossa.

http: //riemun. huuto. net/auctionimages/5/da/d290d03a78fee86d10141e7693a4a-orig. jpg

tässä kuva vastaavista, suosittelen lämpimästi!

Vierailija
8/18 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska niin palon vikoja ja kangas huono.

Vierailija
9/18 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.8

Vierailija
10/18 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

et tiedä mistä puhut!

Vierailija
11/18 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kyllä mennään, kaveri kolmirenkaisine uusine rattaineen ei pääse mihinkään, kun " on niin raskasta työntää!"

Vierailija
12/18 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twincot on markkinoiden parhaat vierekkäiset tuplat jotka käy sisaruksille, myös vauvalle.

Selvin ero muihin on se, että leveys on ainoastaan 72cm joka on sama kuin pyörätuolilla eli kaikkien julkisten tilojen reijät on vähintään tuon levyisiä. Sellaista ovea, rakoa tai hissiä et löydä mistä nuo ei mahtuisi. Lisäksi ovat todella kevyet, menevät pieneen tilaan ja ovat TYYLIKKÄÄT! Painoraja 18kg/istuin joten pitkäikäiset. Normaalikokoinen 3v mahtuu ihan hyvin vielä kyytiin.

T: lastentarvikekaupan myyjä

Vierailija
13/18 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Me kyllä mennään, kaveri kolmirenkaisine uusine rattaineen ei pääse mihinkään, kun " on niin raskasta työntää!"

hyvin lykkii, renkaat kun on leveät. itseasiassa näissä on 4 rengasta, edessä on tuplarengas. tämän ansiosta todella huippu kaupoissa. hangessa sen saa lukittua!

Vierailija
14/18 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin vierastan noin " muovisen näköisiä" , kuten nuo Twincot :P.

Pelkään myös, etteivät sohjossa kulje eteen päin..

ap

Vierailija
15/18 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös Babywelt myy vastaavaa. Ovat vissiin ihan samalla rungolla, mutta eri merkin alla. Saata sellaiset huomattavasti halvemmalla Saksan nettikaupoista. Mulla oli Babyweltin 3-pyöräiset sen lyhyen ajan kun tarvitsin tuplia. Niissä on isot ilmakumirenkaat, joten ovat yllättävän näppärät kelissä kuin kelissä. Niistä tämän vuoden nelipyöräisistä en tiedä.

Vierailija
16/18 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mikä sitten on " halvempi" , noita twincoja kun ei enää suomesta mistään uutena saa.

Vierailija
17/18 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä jotenkin vierastan noin " muovisen näköisiä" , kuten nuo Twincot :P.

Pelkään myös, etteivät sohjossa kulje eteen päin..

ap

onnea etsintääsi!

Vierailija
18/18 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä katsoin hintoja ja vaikka rahti olisi mitä, on huomattavasti halvempi tilata ulkomailta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi