Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä maksaa, silmälasit tänä päivänä?

Vierailija
16.01.2008 |

Eli noin suurinpiirtein, vahvuus n. -4 luokkaa....ei taittovirheitä tms...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin vähän aikaa sitten linssit ja lasit ja olivat n. 160¿

Mutta niitä kehyksiä sovittaessani sovitinpa muutamia kehyksiä jotka olivat jo yksistään parin, kolmensadan arvoiset ( onneksi niistä ei löytynyt mieleisiä )

Vierailija
2/9 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen ainakin, että mieheni maksoi tommosen hinnan laseistaan. En muista mistä. Maskusta jostain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joku uus ketju, joku ***savers myy alk. 9 euroa, nissenillä alkaen 15 euroa. Eyenillä on ihan kivan näköisiä kehyksiä, olikohan alkaen n. 80¿. Näihin sisältyy siis peruslinssit, näöntarkastus ja kehykset.

Vierailija
4/9 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän hinnat ovat tulleet kulemma alas, kun on tullut näitä halpisketjuja.

Mun kokemus on ollut se, että kehykset ja linssit maksavat yleensä 300-400 euroa riippumatta siitä mitä diilejä on. En ole tosin noudattanut mitään erityistä nuukuutta kehysvalinnassa, vaan olen ostanut sellaisen mikä miellyttää silmää. Nämä ovat merkkiä Guy Laroche, edelliset oli Gant.

Mielestäni insru, Nissen ja Keops ovat ainakin ihan samaa hintatasoa.

Vierailija
5/9 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintoja on ihan laidasta laitaan riippuen siitä mitä haluaa. Kehyksiä on design-kehyksistä halpoihin kinkkeihin, samaten linsseissä halpa peruslinssi tai sitten se laadukkain kaikilla pinnotteilla. Yleensä liikkeessä kuin liikkeessä on joku peruspaketti n. 100 euroa, ei sillä mitään luksusta saa.

Vierailija
6/9 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään pinnoitteita linsseissä ei ole. Mutta ihan hyvät muuten on. Olleet käytössä noin vuoden. Pinnoite menee pilalle lämpimästä esim. saunassa, uunin aukaisussa jne. edellisissä oli linsseissä pinnoite ja se tuplasi lasien hinnan. Talvella kun aurinko heijastaa lumesta pinnoitteen puuttumisen huomaa, ei muulloin.

Vierailija
7/9 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkki D&G. Oikee hinta 500¿. Lasit hukku tilausmatkalla, joten tiputti 450¿.

Vierailija
8/9 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä -2 ja -4 linssit + pokat. Olisi saanut palauttaa veloituksetta, jos ei ole tyytyväinen.

Vierailija
9/9 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin pienemmissä kaupungeissa.

Mulla n. -3 molemmissa ja sain Miu Miut tasan 200¿ Vasen linssin ohennettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi