Lue keskustelun säännöt.
Tyytö 2v8 kk ja 105.2 cm pitkä
16.01.2008 |
Onko muita joilla tosipitkiä tyttöjä. Käytiin äsken lastenlääkärillä tutkimuksissa tytön pituuden takia. Kaikki onneksi ihan hyvin, tyttö vain hyvin pitkä ikäsekseen. Eli kohtalotovereita:)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meidän 5v poika juuri saman mittainen.