Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks lihon koko ajan, vaikka harrastan liikuntaa 5krt/vko?

Vierailija
16.01.2008 |

Syön normaalisti, paljon kasviksia, ei herkkuja. Oon 162 cm pitkä ja painan 60 kg. Miten ihmeessä voisin laihtua? Ainakaan salilla käymisestä ei tunnu olevan kuin haittaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peili kertoo enemmän kuin vaaka.

Vierailija
2/4 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ne sun lihakset niin isoiksi hetkessä kasva, että laihtumisen rinnalla vatsanympärys kasvaisi.

ja kerroppas, mitä kaikkea esim. eilen söit?

mä liikun kans muutaman kerran viikossa ja laihdun pikkuhiljaa, nyt 56 kg. olen huomannut, että vaikka liikunkin, voin syödä vain 3 kertaa päivässä: aamupalan, lounaan ja päivällisen. tietty se vaikuttaa, mistä ateriat koostuu, joten kerron senkin: jos meinana laihtua, herkut kokonaan pois, ja kaikkea muutakin vain kohtuudella. eli lämmintä ruokaakin vain vähän, lautaselle suuremmaksi osaksi kasviksia jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän mielestäni kuitenkin hyvältä, paremmalta kuin 4 kiloa laihempana. Nuo vaa' an näyttämät lukemat vaan hirvittää, kun en oo koskaan painanu yli 60 kiloo, paitsi raskausaikana..

ap

Vierailija
4/4 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen söin aamiaiseksi hieman mysliä, luonnonjogurttia ja marjoja sekä join kupin kahvia. Lounaaksi töissä makaronilaatikkoa (ilman munamaitoa), paljon salaattia ja vettä. Illalla kotona söin vielä hieman tonnikalapihviä ja tummaa pastaa, kasviksia ja mandariinin. En syö koskaan kuin 3 kertaa päivässä. En oo mittaillu itteäni, joten vaikea sanoa mitoista.

ap