Miksi kaveri on valehdellut mulle miehensä ammatin?
Ollaan tunnettu noin vuosi ja kaveri on aina antanut mun ymmärtää miehensä olevan joku insinööri suunnittelutoimistossa. Tänään käytiin kaupassa hiukan kauempana ja haluamaani tuotetta ei ollut hyllyssä, mutta myyjä katsoi koneelta varastossa olevan. Menimme varaston eteen odotamaan, että nostavat trukilla sieltä marketin hyllyst ja kas, trukkikuskina oli kaverin mies.
Kommentit (25)
Itsekin olen joskus tehnyt jopa kolmea duunia.
Vierailija:
Itsekin olen joskus tehnyt jopa kolmea duunia.
Soittelet kaverillesi niitä näitä ja sanot, että onko " pekka" vaihtanut työpaikkaa kun näin sen siellä ja siellä.
Mikä sinussa ap on sellaista, ettei kaveri kehtaa sinulle kertoa miehensä olevan varastomies? Oletkos pikkuisen snobi?
mmilla, mutta en muista maininneeni koulutustamme tai työtehtäviämme, eivät minulle merkkaa mitään.
kun puhuimme veljeni alan vaihdosta.
Miksi hän siitä olisi kateellinen. Eikö kateellinen voisi olla enemmän siitä, että sinä olisit itse korkeasti koulutettu eikä miehesi. Miksi nyt kadehtia jonkun miestä? Eihän ne miehen saavutukset ole naisen saavutuksia...!!
Jos kaverista tai minusta pitäisi se snobi valita, niin kyllä se sitten on kaveri.
Tai sitten mies on niinkuin minun mieheni, ammatti ja koulutus on hankittu, mutta tekee muuta. Joku tietää hänen olevan teollisuussähköasentaja ja näkee aivan muissa hommissa.
kaupan työasussa. Tuli jotenkin sellainen olo, että onko kaveri luotettava, miksi mulla on selittänyt jotain ihan muuta? Minä en yleensä ammattiani kerro kellekään, koska se on sellainen, joka saa yleensä ihmiset muuttamaan käytöstään ja suhtautumaan minuun erilailla, kuvittelevat minun olevan koko ajan ammattiroolissani siviilissäkin.
kaverisi ei ole kehdannut kertoa (vaikka en ymmärrä miksi..), että miehensä " vain" duunari. Ihmisiä on niin moneksi...Mutta itse kyllä laittaisin kaverille tekstaria tai jotain, ehkäpä kaverin mieskin kertoo nähneensä sinut tänään töissä...
ka-aikaan ja se varastohomma on mahdollista myös iltaisin ja viikonloppuisin. Olimme siellä kaupassa aamupäivällä.
Vierailija:
Tai sitten mies on niinkuin minun mieheni, ammatti ja koulutus on hankittu, mutta tekee muuta. Joku tietää hänen olevan teollisuussähköasentaja ja näkee aivan muissa hommissa.
Mistäs se nainen aamulla tietää mihin miehensä töihin lähtee.
nyt työtään vaan morjesti iloisesti (en olisi välttämättä edes muuten huomannut). Eiköhän kaveri ala selitellä peitetarinaa, jos ei ole puhtaat jauhot pussissa. Ymmärtääkö kukaan miksi musta tuntuu jotenkin luottamuksen kaveria kohtaan horjuneen?
Voi olla joku ihan luonnollinen selitys.
käy sekä lapsilla että aikuisilla yksiin. Ihmetyttään vaan tosiaan mikä juttu tää nyt on ja mikä on totuus ja miksi mulle on mahdollisesti valehdeltu.
Onko mies ulkomaalainen - silloin mies itse häpeää omaa ammattiaan. Ehkä käskenyt kertoa paremman ammatin.
Tai sitten mies itse on valehdellut kaverille (ed. ulkomaalainen?) ja kaveri ei ole enää osannut korjata, kun on tajunnut totuuden.
sulle jos mies vaihtaa työpaikkaa?!? Sinusta tuo vouhkaaminen kertoo enemmän...
d) jokin viiraa kaverillasi
e) minäkään en tiedä oman mieheni työtä tai nimikettä niin tarkkaan että osaisin kuvailla jollekulle. Ala ja titteli sinänsä eivät kerro mitään. Yhtä hyvin voisi tittelin perusteella luulla olevan jossain mäkkärin kassalla kuin nykyisessa hommassaan...