tavarapaljous :(
ahdistaa tämä tavaramäärä täällä asunnossa. 50neliöinen kaksio, 3 henkilöä, joista yksi alle 1v. yööööhhhh. miten tavaraa vois vähentää. olen vielä niin hamsteriluonne :/
Kommentit (19847)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tänään aika alakuloinen olo. Ollaan tällä hetkellä kahden asunnon "loukussa" ja toisessa rempataan ja toisessa eletään ja karsitaan tulevaa muuttoa silmällä pitäen. Oon yrittänyt lahjoittaa erinäisiä tavaroita, joista on tullut paljon kyselyitä, mutta nouto ei ole toteutunut. Oon todella väsynyt tähän, että moni kysyy onko vapaana ja milloin voisi hakea, mutta katoaa sitten. Viimeisimpänä yhden kanssa jo puhuttiin puhelimessa, ajelin 60km ja kuljetin tavarat häntä lähemmäksi toiseen kotiimme, osoitteenkin sai. Muutti noutoaikaa aikaa sen jälkeen kahdesti ja tämä oli vielä ok. Ja nyt taas yöllä tullut viestiä ettei pääsekään sovittuna aikana kun tulikin taas jotain.
Ilmoituksissa lukee mm. että menee ensimmäiselle hakijalle ja kerrothan yhteydenotossasi selkeästi, milloin pääsisit hakemaan. En enää edes vastaa heille, jotka laittavat vaan "vapaa?" eivätkä esim. "Onko vielä vapaa? Pääsisin hakemaan esim huomenna
Hmm. Kyllä mä kysyn aina ensin onko tuote vielä myynnissä ja vasta myöntävän vastauksen jälkeen sovitaan hakuaika. Jos myyjä ei vastaa niin oletan ettei hän ole myymässä ja jätän asian siihen. En todellakaan kirjoita pitkää viestiä ja määrittele siihen jo hakuaikaa vain jotta myyjä ei taaskaan vastaa mitään, tai kirjoittaa että meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tänään aika alakuloinen olo. Ollaan tällä hetkellä kahden asunnon "loukussa" ja toisessa rempataan ja toisessa eletään ja karsitaan tulevaa muuttoa silmällä pitäen. Oon yrittänyt lahjoittaa erinäisiä tavaroita, joista on tullut paljon kyselyitä, mutta nouto ei ole toteutunut. Oon todella väsynyt tähän, että moni kysyy onko vapaana ja milloin voisi hakea, mutta katoaa sitten. Viimeisimpänä yhden kanssa jo puhuttiin puhelimessa, ajelin 60km ja kuljetin tavarat häntä lähemmäksi toiseen kotiimme, osoitteenkin sai. Muutti noutoaikaa aikaa sen jälkeen kahdesti ja tämä oli vielä ok. Ja nyt taas yöllä tullut viestiä ettei pääsekään sovittuna aikana kun tulikin taas jotain.
Ilmoituksissa lukee mm. että menee ensimmäiselle hakijalle ja kerrothan yhteydenotossasi selkeästi, milloin pääsisit hakemaan. En enää edes vastaa heille, jotka laittavat vaan "vapaa?" eivätkä esim. "Onko vielä vapaa? Pääsisin hakemaan esim huomenna
Hmm. Kyllä mä kysyn aina ensin onko tuote vielä myynnissä ja vasta myöntävän vastauksen jälkeen sovitaan hakuaika. Jos myyjä ei vastaa niin oletan ettei hän ole myymässä ja jätän asian siihen. En todellakaan kirjoita pitkää viestiä ja määrittele siihen jo hakuaikaa vain jotta myyjä ei taaskaan vastaa mitään, tai kirjoittaa että meni jo.
Vierailija kirjoitti:
En tajua miten tollanen perus siivous kuului tähän ketjuun.. pesuhuonehan pestään parin viikon välein
Muista pestä korvien välistä myös
Itsellä taas kokemus, että se ostaja katoaa siinä vaiheessa, kun kerron tuotteen olevan vapaa ja kysyn milloin pääsisi hakemaan. Tai sitten yllättävän usein tulee näitä, jotka pyytää varaamaan ensi kuulle, kun saa rahaa tms. Kyllä se on musta kiva, jos ostaja on aktiivinen ja kertoo tilanteestaan avoimesti. Saatan sitten itse vaikka muuttaa suunnitelmia, etten ajakaan töistä kaupan kautta kotiin tms kun on tiedossa osviittaa milloin kaupat voisi toteutua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoituksissa lukee mm. että menee ensimmäiselle hakijalle ja kerrothan yhteydenotossasi selkeästi, milloin pääsisit hakemaan. En enää edes vastaa heille, jotka laittavat vaan "vapaa?" eivätkä esim. "O
Mä luovuin jäynäajatuksesta ja annoin hakijan tulla hakemaan kun kysyi sopisiko sittenkin tänään kun hänellä taas suunnitelmat muuttui. Pääasia että tavara meni hyötykäyttöön, vaikka vähän hammasta purinkin. Kaiken kruunasi se, että ei tuonutkaan vaihtaria, minkä pyysin, mutta ihan sama.
Ihmiset on kyllä niin kiittämättömiä. Kun antaa ilmaistavaraa niin vielä pyydetään kuljetusta sekä kantoapua. Joskus olen vienyt myymääni tavaraa ostajalle jos on sattunut omien ajojen varrelle mutta johonkin se raja täytyy vetää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoituksissa lukee mm. että menee ensimmäiselle hakijalle ja kerrothan yhteydenotossasi selkeästi, milloin pääsisit hakemaan. En enää edes vastaa heil
Se ois ollukkii niin hyvä, kun oisit sanonut, että haeppas se vaihtari ensin.
Nää oharien tekijät on ärsyttäviä. Aina tulee selitystä, että haen kyllä oikeasti nyt. Sovinkin aina vain sellaisiin aikoihin, että olen varmasti kotona/joku muu on kotona. Kahden oharin jälkeen menee suoraan estoille.
Tätä olisi paljon kivempaa tehdä kaverin kanssa. Ei vain oikein ole lähipiirissä kaveria, jota kiinnostaisi karsiminen ja tavaroiden kanssa puljaaminen. Eilen alkoi ahdistaa kaikki ja tuntui, että seinät kaatuu päälle ja mistään ei tule mitään. Purin tätä oloa karsimiseen ja kassillinen lähti poistoon. Sain vielä illalla sen kotoakin pois.