Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tavarapaljous :(

Vierailija
22.04.2014 |

ahdistaa tämä tavaramäärä täällä asunnossa. 50neliöinen kaksio, 3 henkilöä, joista yksi alle 1v. yööööhhhh. miten tavaraa vois vähentää. olen vielä niin hamsteriluonne :/

Kommentit (19782)

Vierailija
19781/19781 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täytyy myöntää että itselläkin ottaa koville viedä suoraan sanottuna roskiin eli materiaali kierrätyskeskukseen ehjää ja toimivaa tavaraa. Sen verran olen kuitenkin myynyt ja tai yrittänyt myydä tavaroitani että tiedän mistä voi saada minkäkin verran. Jos saan tavarasta alle 5 € niin vien sen kierrätykseen. Osa ollaan lahjoitettu muun muassa lasten osastolle eli hyvät kirjat jne. Olisin myös valmis viemään ilmaikirpputorille eli siis sellaiseen johon saa viedä tavaraa mutta tuskin hekään haluavat fleece huopia vaikka ehjiä ovatkin sillä ne on ihan nyppyisiä ja kissan karvaisia vaikka kuinka on pesty ja kuivausrummunussa kuivattu.

Vie fleecet tekstiilijätteeseen.

Tai tarjoa paikallisessa fb roskalavaryhmässä ilmaiseksi eläimille.

En ole facessa ja silloin kun vielä 7v sitten olin niin ei huolittu noihin ryhmiin. Eläinsuojeluyhdistys ilmoitti etteivät ota fleeceä kun se on niin kova karvoittamaan ja vaikea puhdistaa.

Vierailija
19782/19781 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä hävitin eilen 8 huonoa tyynyä💪 

Eli ne edellset ja niistäkin vielä edelliset.. hyvä homma ;) ei niitä vanhoja tyynyjä kukaan enää tule käyttäneeksi kun on uudet hankkinut.

Meillä on nolostuttavan paljon ylimääräisiä tyynyjä kahden ihmisen talouteen, varmaan pariakymmentä lähentelee määrä. Meillä on aina viisi käytössä sängyssä ja olen aika lyhyen ajan sisään vaihtanut koko setin pariin kertaan. Entisistä tuli vielä kuin uusia kun ne pesi ja rumpukuivasi niin enhän niitä ainakaan pois voinut heittää enkä tiedä ilkeääkö tuollaisia oikein lahjoittaakaan minnekään, huoliiko kukaan käytettyjä tyynyjä vaikka kuinka hyväkuntoisia (itse en ainakaan yöks). Siellä ne nyt vaatehuoneessa ovat vakuumipussissa. 

Mulla on sisustuskaappi. 

Löytyy monet verhot, mm joulu, pääsiäis, kesä, syys. Sisustustyynyjä on varmaan 30. Pääsuäiskoristeita banaanilaatikollinen, joulu 3.

Ihan kivaa piristystä se tuo arkeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi