tavarapaljous :(
ahdistaa tämä tavaramäärä täällä asunnossa. 50neliöinen kaksio, 3 henkilöä, joista yksi alle 1v. yööööhhhh. miten tavaraa vois vähentää. olen vielä niin hamsteriluonne :/
Kommentit (19782)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä hävitin eilen 8 huonoa tyynyä💪
Eli ne edellset ja niistäkin vielä edelliset.. hyvä homma ;) ei niitä vanhoja tyynyjä kukaan enää tule käyttäneeksi kun on uudet hankkinut.
Meillä on nolostuttavan paljon ylimääräisiä tyynyjä kahden ihmisen talouteen, varmaan pariakymmentä lähentelee määrä. Meillä on aina viisi käytössä sängyssä ja olen aika lyhyen ajan sisään vaihtanut koko setin pariin kertaan. Entisistä tuli vielä kuin uusia kun ne pesi ja rumpukuivasi niin enhän niitä ainakaan pois voinut heittää enkä tiedä ilkeääkö tuollaisia oikein lahjoittaakaan minnekään, huoliiko kukaan käytettyjä tyynyjä vaikka kuinka hyväkuntoisia (itse en ainakaan yöks). Siellä ne nyt vaatehuoneessa ovat vakuumipussissa.
Mulla on sisustuskaappi.
Löytyy monet verhot, mm joulu, pääsiäis, kesä, syys. Sisustustyynyjä on varmaan 30. Pääsuäiskoristeita banaanilaatikollinen, joulu 3.
Ihan kivaa piristystä se tuo arkeen
En ole facessa ja silloin kun vielä 7v sitten olin niin ei huolittu noihin ryhmiin. Eläinsuojeluyhdistys ilmoitti etteivät ota fleeceä kun se on niin kova karvoittamaan ja vaikea puhdistaa.