Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tavarapaljous :(

Vierailija
22.04.2014 |

ahdistaa tämä tavaramäärä täällä asunnossa. 50neliöinen kaksio, 3 henkilöä, joista yksi alle 1v. yööööhhhh. miten tavaraa vois vähentää. olen vielä niin hamsteriluonne :/

Kommentit (20725)

Vierailija
20721/20725 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kirppispaikka ollut pidempåän ja en saa myynneistä rahaa, vaan saldoa.

Kirppiksellä oli laitettu minulle iso kasa pop pin vaatteita. Vein ne heille, aika pitkä käsittelyaika, useampi viikko. Toisen vein vielå, kun hyvitivöt niin runsaasti.

Nyt on raitavaatteet alessa. Naapurissa asuu aivan ihana pariskunta ja vaimolle olin puhunut jos ostaisin kaikille lapsille ja puolisoille raitaa joululahjaksi. Tämä vaimo sanoi hän tilaa myös, heille joululahjaksi.

On kyllå kiva, kun lahjakortit on käytetty ja joululahjoja hommattu

Luin läpi tuon toisen kappaleen useaan kertaan mutten vieläkään ymmärrä mitä siinä tarkoitetaan!🤷

Kirjoitin tätä autossa, pahoittelen. Mulla on kirppispaikka. Vien sinne myytävää, he hoitaa kaiken ja myynnistä saan puolen saldona.

myytä

Pop, huuhtokausi..? Puhukaa suomea

Vierailija
20722/20725 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kirppispaikka ollut pidempåän ja en saa myynneistä rahaa, vaan saldoa.

Kirppiksellä oli laitettu minulle iso kasa pop pin vaatteita. Vein ne heille, aika pitkä käsittelyaika, useampi viikko. Toisen vein vielå, kun hyvitivöt niin runsaasti.

Nyt on raitavaatteet alessa. Naapurissa asuu aivan ihana pariskunta ja vaimolle olin puhunut jos ostaisin kaikille lapsille ja puolisoille raitaa joululahjaksi. Tämä vaimo sanoi hän tilaa myös, heille joululahjaksi.

Luin läpi tuon toisen kappaleen useaan kertaan mutten vieläkään ymmärrä mitä siinä tarkoitetaan!🤷

Kirjoitin tätä autossa, pahoittelen. Mulla on kirppispaikka. Vien sinne myytävää, he hoitaa kaiken

Huuhtokausi on aika selkeä näppäilyvirhe, kun u ja i ovat vierekkäin. Oletin, että Pop on jokin tunnettu vaatemerkki, jota en itse muotia seuraamattomana tiedä. En tiedä, hyötyykö tämä ketju siitä varsinaisesti mitään, jos kirjoitusvirheistä aletaan moittimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20723/20725 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin tätä autossa, pahoittelen. Mulla on kir

En moittinut kirjoitusvirheistä, halusin vain tietää mitä tarkoitetaan.

Vierailija
20724/20725 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonlopun aikana ehdin tutkia kellarivarastoa joka aivan täynnä roinaa. Kävin hyllyjen laatikoita läpi ja selvisi että moni oli tyhjä (!), sisällä pakkausmateriaalia tms. Mies oli kuulemma varmuuden varoiksi jättänyt lootia.

No, niitä ei ole kymmeneen vuoteen näköjään tarvittu joten laitoin ne pahvi- ja muovikeräykseen.

Sain hyllytilaa lasten vanhoille leluille joita olen lajitellut sinne. Kun niitä on tarpeeksi vien ne hyväntekeväisyyteen (eivät ole rikki tai muuten huonoja). 

Vierailija
20725/20725 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit tärkeimmät muistosi ottaa myös mukaan opiskelijasoluusi. Järjestelykysymys.

Ei ole kivaa vanhempien elää jossain romuvarastossa lasten lähdettyä kotoa. Olisi kiva saada aloittaa itsekin uusi elämänvaihe uudessa puhtaassa ja raikkaassa kodissa, eikä kaikenmaailman toisten tavaroiden kuonan keskellä. Sillä kuonaahan ne ovat vain minulle, joka suorastaan syö elämänvoimaani. 

Minullakin on vielä aivan liikaa lasten tavaroita täällä, vaikka paljon on pois vietykin. Lastenlapsetkaan eivät ole täällä edes joka kuukausi, enkä ota yökylään terveysongelmieni vuoksi, niin kannattaako heitä vartenkaan säilöä tuota tavaraa. Leikkivät kotona. Suositut lelutkin muuttuvat eri sukupolvilla toisiksi. 

Ymmärrän täysin.

Minä olen muuttamassa pieneen yksiöön ja joudun luopumaan isosta osaa omia tavaroitani ja huonekalujani, edes sohvani tai ruok

No eipä tuossa muuta kuin tarkka deadline lapselle mihin mennessä pitää käydä ne omst tavarat läpi ja sen jälkeen kaikki kierrätykseen tai roskiin. Jos lapsi ei tavaroita tarvitse niin mitäpä niitä säilömään.

Tough love vai miten se meni.

Vierailija
20726/20725 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, en vaan tajunnut mitä on "pop pin" vaatteet (Polarn O.Pyret??) kun itsellä ei ole lapsia ja oli kirjoitettu just noin kuin lainasin, pikkukirjaimella... 😁 Onks noillakin joku omien tuotteiden takaisinosto kuten IKEAlla? Vai minne veit ne?

Mä vien säännöllisesti Iittalaan ja Kalevala Korulle. Jälkimmäinen on vähän haasteellista, kun pronssikorusta saa 15 e ja hopeakorut maksaa useita satasia. Tarvii olla melkoinen kasa ennen kuin saa mitään.

Ekan kerran vein popille, Ikeaan olen vienyt muutaman kerran. Mutta ne huonekalut pitää jostain saada ja sitten pitää viedä Ikeaan, eli vaivaa pitää usein nähdä. Nyt minulla on jemmassa pari koulupöytää, lack hyllyjä ja kallaxeja pari. Asun rivitalossa ja joskus naapuristossa asuva laittaa viestiä on menossa jonnekin puuiloon tai vst ja tarjoaa kyytiä. Jään huonekalujen kanssa Ikeaan ja lahjakortin kanssa kävelen risteykseen, bussipysäkille, josta nappaa kyytiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi