tavarapaljous :(
ahdistaa tämä tavaramäärä täällä asunnossa. 50neliöinen kaksio, 3 henkilöä, joista yksi alle 1v. yööööhhhh. miten tavaraa vois vähentää. olen vielä niin hamsteriluonne :/
Kommentit (21942)
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta kun tunnistin itsestäni tuota unelmaminän tavoittelua, en tosin vaatteiden suhteen vaan harrastevälineiden. Askarteluihin vaikka mitä tarvikkeita, samoin puutarhan hoitoon, monikaan ei ole edes päätynyt käyttöön, syystä tai toisesta. Kuitenkin kuvittelen näppäränä mukamas väsääväni jotain todella hienoja uniikkeja kipsiveistoksia tai kasvattelevani joitain eksoottisia kasveja upeine ruukkuineen tms. En ole aikoihin ostanut mitään muuta kuin päivittäistavaraa joten tuon tyylin kamaa ei enää kotiin päädy mutta koska olen vähävarainen niin en henno noista luopuakaan kun kuitenkin kummittelee se ajatus että jos hävitän nuo niin sitten se inspiraatio taiteilla tai puutarhuroida muka iskee ihan just eikä olekaan tarvikkeita joilla tehdä.
Aika paljon tunteella suhtaudun muutenkin ja rahassa tulee mitattua...Esim. mulla on kahdet nahkakengät joita pidän harvoin, lähinnä juhlissa ja vähävaraisuudestani johtuen en haluaisi noi
Pitäisin nuo nahka kengät varsinkin jos hyvät jalassa. Ehkä niitä voi joskus pitää muutenkin kuin juhlissa. Uusia et halvalla saa.
Kauheeta kun tunnistin itsestäni tuota unelmaminän tavoittelua, en tosin vaatteiden suhteen vaan harrastevälineiden. Askarteluihin vaikka mitä tarvikkeita, samoin puutarhan hoitoon, monikaan ei ole edes päätynyt käyttöön, syystä tai toisesta. Kuitenkin kuvittelen näppäränä mukamas väsääväni jotain todella hienoja uniikkeja kipsiveistoksia tai kasvattelevani joitain eksoottisia kasveja upeine ruukkuineen tms. En ole aikoihin ostanut mitään muuta kuin päivittäistavaraa joten tuon tyylin kamaa ei enää kotiin päädy mutta koska olen vähävarainen niin en henno noista luopuakaan kun kuitenkin kummittelee se ajatus että jos hävitän nuo niin sitten se inspiraatio taiteilla tai puutarhuroida muka iskee ihan just eikä olekaan tarvikkeita joilla tehdä.
Aika paljon tunteella suhtaudun muutenkin ja rahassa tulee mitattua...Esim. mulla on kahdet nahkakengät joita pidän harvoin, lähinnä juhlissa ja vähävaraisuudestani johtuen en haluaisi noita ilmankaan antaa, myynti taas tuntuu vaivalloiselta hyötyyn nähden niin kerta toisensa jälkeen päädyn jättämään nuo edelleen komeroon olemaan. Muistan jopa hinnat mitä noista maksoin (60€/pari), nykyisin nahkakengät ovat kalliimpia joten katumapäälle tullessani joutusin maksamaan enemmän ja toisaalta mitä saisin nuo "vanhat" myydessäni, ehkä kympin parilta, sellainenhan pistäisi sapettamaan pitkäksi aikaa.