tavarapaljous :(
ahdistaa tämä tavaramäärä täällä asunnossa. 50neliöinen kaksio, 3 henkilöä, joista yksi alle 1v. yööööhhhh. miten tavaraa vois vähentää. olen vielä niin hamsteriluonne :/
Kommentit (20783)
Mä heitin kolme puoliksi käytettyä isoa nivean kasvovettä pois. Eivät sopineet herkälle iholleni.
Hillosin niitä kaapissa varmaan kolme vuotta puoliksi käytettynä siis.
Luin kyljestä: säilyy avattuna 6 kk.
Sain ihan hyvin tilaa kylppärin hyllyyn.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas koen että en kivijalkakaupoista löydä oikein mitään ja kaupoissa kiertely tuntuu ajantuhlaukselta. Nettikaupassa on helppo nähdä valikoima nopeasti rekkien setvimisen sijasta ja vaatteista on yleensä kuvat mallien päällä mistä ainakin itse näen aika hyvin että onko vaate sellainen mikä voisi olla minulle hyvä. Kotona on myös helppo sovittaa vaatetta ja mallata sitä jo olemassa olevien vaatteiden ja kenkien kanssa. Palautusten kanssa ei ole ollut ongelmaa. Varmaan 90% vaatteista tilaan netistä.
Sama. Kivijalkaliikkeiden tarjonta on niukkaa, hintavertailua ei pysty tekemään, aikaa kuluu tunteja, se tuntuu vaivalloiselta ja aikaa vievältä.
Netissä näkee vaivatta valtavan tarjonnan, pystyy tekemään hintavertailua ja säästää tunteja aikaa.
Mäkin tilaan netistä 90 % vaatteet. Lähinnä loput 10 % on heräteostoksia, tyyliin cittarissa kierrän vaateosaston kautta ja mukaan tarttuu vaikkapa edullinen yöpaita tai hanskat, sukat, rintaliivit.
Ensinnäkin, nykyään kaikkien pitäisi jo tietää että toisen painoa tai ulkonäköä ei tuttavien sovi kommentoida. Laihtuminen tai lihominen on yksityisasia ja taustalla voi olla todella kipeitä terveydellisiä syitä. Toiseksi, alipainoinen voi ihan hyvin olla iloinen lihomisestaan normaalipainon puolelle, esimerkiksi jos alipaino on estänyt raskautumisen.